.

Beantwoord

Geen verbinding in Italië met Prepaid simkaart, wat kan ik doen?

  • 21 March 2015
  • 3 reacties
  • 209 Bekeken

Ik heb zojuist buitenland aangezet maar krijg geen verbinding.  Alles staat mi zoals het hoort. Werkt het niet bij prepaid? 

 
icon

Beste antwoord door Scotsman 22 March 2015, 18:12

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bij prepaid kun je helaas geen internet in het buitenland gebruiken!
Reputatie 7
Badge +9
Misschien bedoelt Liekes dat er helemaal geen contact gemaakt kan worden met een buitenlands netwerk (om te bellen). Want dat zou moeten kunnen met prepaid. Maar dan moet de buitenland optie wel aan staan op Mijn Simyo. Als dat zo is dan wil het opnieuw starten van de telefoon wel eens helpen, en/of het handmatig kiezen van een buitenlands netwerk.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Liekes, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Buitenland. Het forum blijft op deze manier overzichtelijk :)

Scotsman heeft je goede tips gegeven. Heb je deze ook doorgenomen? 🙂 Je kunt dus je telefoon uit- en aandoen. Ook handmatig in je telefoon alle netwerken bij langs gaan.

Ik zie daarnaast ook dat je je optie “Bellen in en naar het buitenland” aan hebt staan. Dus dat zit gelukkig goed 😉 Ik heb deze optie ook voor je gereset. Hiervoor is het ook nodig om je telefoon opnieuw uit en aan te zetten. Zo gaat je simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk.

Wat Groentjuh aangeeft klopt. Met een Prepaid simkaart kun je niet internetten in het buitenland.

Als het niet werkt, wil je dan aangeven wat er gebeurt? Zie je wel een netwerk staan of kun je wel een netwerk selecteren? Komt er ook een bepaalde melding op je telefoon of hoor je een bepaalde melding als je wilt bellen?

@Groentjuh en Scotsman; Top dat jullie meehelpen! Bedankt 🙂

Reageer