.

Beantwoord

geen verbinding in buitenland, wat kan ik doen?

  • 19 July 2021
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

 

Toen ik in het buitenland was kon ik geen verbinding krijgen met een mobiele provider. Ik kon niet bellen en ook geen verbinding . Hoe kan ik dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Groentjuh 19 July 2021, 13:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Staat bellen en gebeld worden in het buitenland op mijn Simyo https://mijn.simyo.nl/instellingen#tab_netwerkinstellingen ?

Indien dat uit staat is het niet mogelijk om in het buitenland te roamen en krijg je geen verbinding in het buitenland.

Bedankt voor de tip. Bellen lukt nu. De instellingen zijn gewijzigd naar bellen en internetten in het buitenland, maar internet lukt nog steeds niet. Dataroaming staat aan op de telefoon.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Frankie man,

 

Welkom op het Simyo forum, goed dat je contact opneemt! 

 

Ontzettend vervelend dat het internet nog niet werkt, ik raad je aan even de toestelhulp pagina raad te plegen. Zoek eerst je toestel en kies vervolgens voor "internet handmatig" instellen. Laat je weten of het gelukt is?

 

Thanks Groentjuh voor je hulp!

 

Groetjes,

Daisy

Mijn toestel ZTE bladen staat er niet bij. Ik heb de APN gegevens portalmmm.nl ingevoerd maar ook dat helpt niet.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Frankie,

 

Op welk besturingssysteem werkt jouw toestel? Dan kun je namelijk een soortgelijk toestel gebruiken als voorbeeld. Ook zal ik voor de zekerheid de simkaart een reset geven, kun jij wanneer je dit leest jouw toestel 15 minuten uitzetten? Om de reset af te ronden.

 

Groetjes,

Daisy

Reageer