.

Beantwoord

Waarom heb ik geen service in Nieuw-Zeeland?

  • 24 August 2016
  • 3 reacties
  • 238 Bekeken

Hi allemaal!

Ik zit momenteel voor stage in Nieuw-Zeeland.
Ik heb hier lokaal een simkaartje gehaald bij een concurrent(sorry!).
Ik moet voor Digid nog wat doen, maar zodra ik mijn Simyo kaart in mijn iPhone stop krijg ik geen service van Simyo.

Ik heb al een netwerkinstellingen reset geprobeerd en ook mijn telefoon meerdere malen gereboot.

Kan iemand van Simyo misschien zien wat er aan de hand is?

Alvast bedankt!

Pascal
icon

Beste antwoord door Sean 25 August 2016, 14:06

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Hoi Pwlios,

Welkom op het Simyo forum.

Een stage in Nieuw-Zeeland klinkt goed. Dat je een andere simkaart gebruikt, is je bij deze vergeven 🆒

Op je Simyo aansluiting staat de buitenlandoptie uit, vandaar dat deze momenteel niet werkt in Nieuw-Zeeland.

Je kunt deze optie aanzetten via Mijn Simyo.nl >Instellingen >Netwerkinstellingen >Bellen in en naar het buitenland. Als je dit hebt gewijzigd, is het aan te raden je telefoon even uit en weer aan te zetten.

Mocht je hierna nog steeds geen service krijgen, dan adviseer ik je om handmatig een netwerk met goede dekking te selecteren.

Laat je me weten of dit is gelukt?

Groetjes,
Sean
Hi Sean!

Bedankt voor je reactie! Uiteraard heeft het geholpen. Was alles maar zo makkelijk als het omhalen van een Simyo knopje...

Bedankt!

Pascal
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Pwlios,

Kijk eens aan 😉 Graag gedaan!

Bedankt voor de update en nog veel plezier op je stage.

Groetjes,
Sean

Reageer