.

Beantwoord

Ik heb geen service meer in Portugal. Wat nu?

  • 26 January 2017
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

Badge
Ik heb sinds kort geen service meer in Portugal. Het lijkt te zijn gekomen nadat ik vanuit Spanje Portugal binnen kwam. Enkele weken hiervoor nog prima bereik gehad op dezelfde locatie in Portugal. Simkaart in andere telefoon geprobeerd, op meerdere locaties getest. Simkaart met gummetje schoongemaakt, niks helpt. Tijd voor een nieuwe sim of kan ik nog iets anders proberen?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Samantha 27 January 2017, 13:56

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi Adev,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat vervelend dat je geen bereik meer hebt in Portugal nadat je in Spanje bent geweest! Goed dat je het al hebt geprobeerd in een andere telefoon 🙂 Dan weten we in ieder geval dat het probleem bij je simkaart ligt.

Daarom heb ik je simkaart een reset gegeven. Hiermee wordt je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk ben je hierna wel weer bereikbaar in Portugal.

Mocht dit niet het geval zijn, wil je dan proberen om handmatig naar een netwerk te zoeken? Dit kan in de instellingen van je telefoon. Kies het netwerk dat het beste werkt.

Als dit ook geen effect geeft, wil je dan een andere simkaart in jouw telefoon stoppen? Op die manier kunnen we echt uitsluiten dat het niet aan je telefoon ligt.

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Samantha
Badge
Super, ik ben weer geregistreerd op het netwerk. Bedankt!
Reputatie 5
Badge +8
Dat is mooi Adev :D

Bedankt voor je bericht. Ik wens je nog een fijne dag!

Groetjes,
Sean

Reageer