.

Beantwoord

Geen service in het buitenland, alles geprobeerd

  • 20 July 2013
  • 9 reacties
  • 533 Bekeken

Badge
Hallo,

Mijn vriendin zit op dit moment in Italie. Zij heeft een simyo abonnement en in haar instellingen staat bellen in het buitenland aan. Ze heeft de hele tijd geen service (haar vader moeder en zusje met een simyo abonnement ook niet). Haar zus (geen simyo abbo) heeft wel service. Nu heeft ze geprobeerd handmatig een netwerk te selecteren maar dit werkt ook niet...

Hoe is dit op te lossen?

Met vriendelijke groet,
Tom van Aal
icon

Beste antwoord door Alex 22 July 2013, 17:17

Bekijk originele reactie

9 reacties

Mijn dochter heeft sinds vandaag ook geen service meer. Erg lastig. Is er een storing?
Badge
Mijn dochter heeft sinds vandaag ook geen service meer. Erg lastig. Is er een storing?


Ik lees het overal dat simyo gebruikers geen service in het buitenland hebben. Ik hoop dat het een korte storing is, en geen chronisch probleem.
Beste, ik ben al twee weken in het buitenland, toen werkte het gsm netwerk prima, belgie, luxemburg, frankrijk,en gisteren italy, ik ben vandaag terug naar frankrijk gegaan en het netwerk geeft aan geen service, ik heb ierdere provider uitgeprobeerd maar, lukt niet ik ben niet meer bereikbaar, en mijn hele familie tevens niet want ik heb 4 sim only abonnementen, vodafone werkt gewoon, hoe lang gaat de storing nog duren?
Reputatie 7
Badge +9
Zie:
https://forum.simyo.nl/buitenland-88/storing-mobiel-bellen-sms-internet-12586/
Badge
Beste directie van SImyo,
Een betrouwbaar KPN-netwerk via Simyo. Dat wil je natuurlijk als ouders met drie jonge kinderen achterin de auto. Stel je voor dat je met pech in de bloedhitte in Frankrijk langs de weg komt te staan zonder bereik.... gelukkig kun je dan bellen! Dus niet. Deze storing mag op de 1e pagina van jullie site vermeld worden, zodat alle gedupeerden niet ook nog eens jullie hele website hoeven door te ploegen om de info hierover te vinden.
Met vriendelijke groet, Carolien
Ben het wel eens met Carolien. Simyo staat miet echt bekend om zijn goede communicatie kom ik helaas achter. Recente ervaringen dat je via-via er maar moet achterkomen dat internet in het buitenland nu mogelijk is en nu dit.

Waarom dit niet op de homepage zetten? Zo moeilijk is dat toch niet?
Ook bij mij geen service in zuid frankrijk, ook na alle opties via mijn simyo en telefoon uit etc. Frustratie alom, vanwege geen bereik in buitenland (daarom heb ik oa een mob telefoon) en frustratie om de communicatie stilte van Simyo!? Geef aan dat er een probleem is, dat er aan wordt gewerkt (ga ik althans vanuit!) en een schatting van hoe lang het gaat duren? Is toch normale gang van zaken? Ben benieuwd naar een reactie van Simyo.
Badge +1
@marieke1972 Dit gaat buiten de schuld van simyo om KPN heeft problemen met roaming in Frankrijk en Monaco, men weet nog niet wanneer dit opgelost is, simyo maakt gebruik van diensten KPN en kan niets doen, waarom er geen melding is vanuit simyo is simpel men werkt niet in weekend, het is vervelend geen bereik.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Helaas heeft KPN te maken met een storing. Ook Simyo valt daar onder. Het was erg vervelend dat de storing in het weekend ontstond. De klantenservice van Simyo is dan gesloten, maar ik ga m'n best doen om te zorgen dat we dit soort mededelingen ook in het weekend op het forum en Twitter kunnen plaatsen. Excuses voor het ongemak.

De status van de storing kun je hier vinden.

Groetjes,

Alex

Reageer