.

Beantwoord

Geen netwerkbereik in Belgie. Hoe kan dit?

  • 22 July 2017
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Ik ben een weekje in Belgie op vakantie geweest. Ik ben echter telefonisch niet bereikbaar geweest omdat Simyo geen bereik kon maken met een netwerk.
Ik heb alle telefooninstellingen nagelopen (roaming/niet roaming), handmatig zoeken (geen netwerk kunnen vinden). Op my simyo diverse malen de knop buitenland aan en uit gezet en de telefoon opnieuw opgestart, simkaart in een andere telefoon geprobeerd.

Ik bel via prepaid. Hoe kan dit probleem opgelost worden?
icon

Beste antwoord door Asma 23 July 2017, 14:52

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Erwin K,

Welkom op het Forum!

Wat ontzettend vervelend dat je maar geen netwerk kon verkrijgen in België. :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en zie dat de optie 'Bellen in en naar het buitenland' aanstaat. Om ervoor te zorgen dat jij je simkaart zo snel mogelijk kunt gebruiken in het buitenland, heb ik deze instelling voor je gereset.
Ik zou je graag willen vragen je telefoon een ogenblik uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich met de juiste instellingen op het netwerk.

Kun je mij laten weten of het probleem hiermee is verholpen? Mocht het probleem blijven bestaan, dan zorg ik ervoor dat je gratis een nieuwe simkaart van ons ontvangt. Vind je dat een goed idee?

Groetjes,
Asma
Hallo,

Bedankt voor het resetten. Ik kan pas testen of de reset heeft gewerkt als ik weer in Belgie ben ik ik kan nu nog niet zeggen wanneer dat is.

Ik zal laten weten als ik in Belgie ben geweest en het probleem nog niet is opgelost.

Mvg,

Erwin
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Erwin K,

Graag gedaan namens mijn collega Asma. We horen graag van je!

Groetjes,
Caspar

Reageer