.

Beantwoord

Hoe kan het dat ik geen netwerk heb in Londen?

  • 22 May 2016
  • 4 reacties
  • 554 Bekeken

Badge
Hallo,
Ik ben de afgelopen maand 3x in London geweest voor werk en ben hier vandaag weer. Ik heb echter al deze keren gedurende mijn gehele reis geen bereik met het netwerk kunnen maken. Ik heb de simkaart er al uit gehaald, ik heb al handmatig geprobeerd verbinding te maken, ik heb al naar de klantenservice gebeld (ze zeiden dat er geen probleem zou moeten zijn). Bellen in het buitenland staat aan in Mijn Symio en roaming staat aan op mijn telefoon. Ik heb geprobeerd een andere simkaart in mijn telefoon te doen, en die kan wel verbinding maken. Ik hoop dat dit probleem kan worden opgelost en ik weer gewoon bereikbaar ben.
icon

Beste antwoord door Sean 23 May 2016, 15:18

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
How strange. Hier in de UK is het mogelijk om op verschillende netwerken in te loggen met de Simyo simkaart (uitzondering: Vodafone) dus mijn conclusie is dat Simyo je misschien het beste een nieuwe simkaart moet opsturen. Maar ja, die krijg je pas als je weer thuis bent.

As a last resort: als je een iPhone hebt, synchroniseer deze dan met iTunes (hopelijk heb je een laptop bij je met iTunes geïnstalleerd). Wie weet helpt dat.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Dajmartins,

Welkom op het Simyo forum.

Wat onhandig je geen bereik hebt in Londen. De instellingen op jouw aansluiting staan inderdaad goed. Aangezien een andere simkaart wel werkt in jouw telefoon, lijkt het probleem door de simkaart te komen.

Ik stuur je graag een nieuwe simkaart op, maar daar heb je pas iets aan bij je volgende trip naar het buitenland. Daarom heb ik voor de zekerheid de buitenlandoptie op jouw aansluiting gereset. Zou jij je telefoon even uit en weer aan willen zetten? Ik hoor graag van je of je daarna wel bereikbaar bent.

Als dit niet het geval is, dan zal ik je een nieuwe simkaart toesturen.

Groetjes.
Sean

@Scotsman bedankt!
Badge
Ik heb nu wel met een netwerk kunnen verbinden, maar kan niet bellen of smsen.. De smsjes worden niet verstuurd en bellen gaat ook niet..
Reputatie 7
Badge +10
Hoi dajmartins,

Wat vervelend om te zien dat je nog steeds niet kunt bellen of sms'en. Het is natuurlijk al een stap vooruit dat je op dit moment al wel een verbinding kunt maken. Kun je mij vertellen wat je krijgt te zien of te horen als je probeert te bellen of sms'en?

Ik wil je vragen om eens handmatig een netwerk te selecteren in je telefoon. Zo kun je verschillende netwerken proberen en kijken of een ander netwerk beter werkt. Laat je weten of dit lukt?

Groetjes,
Angela

Reageer