.

Beantwoord

Geen internet in het buitenland. Wat nu?

  • 27 January 2018
  • 8 reacties
  • 140 Bekeken

  • Beginner
  • 3 reacties
He simyo, eindelijk vakantie whoehoe! Tot mijn grote verbazing alleen helaas geen internet verbinding.. Heb alle tips van jullie website inmiddels uitgeprobeerd, alle gegevens gecheckt zowel op t toestel als op mijn simyo, andere simkaart.. Niks werkt helaas.. Help!
Hopelijk weer tot snel,
Groet Laura
icon

Beste antwoord door Asma 28 January 2018, 11:41

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hoi Laura - @LM8

Ik geef toch even voor de zekerheid wat informatie.
Welke telefoon heb je?
APN portalmmm.nl
Gebruikersnaam KPN
Wachtwoord GPRS of werkt ook soms gprs

(Data) roaming staat aan.
Je hebt sim only.
Telefoon een keer uit en aan.

Laat aub even weten of dit helpt.

Groetjes
Friesian
Alle bovenstaande acties uitgevoerd, het gaat om een sony xperoa z3 compact.
Groet
Bedankt voor je terugkoppeling. Een moderator zal je buitenland instellingen moeten resetten. Deze meldt zich ook via je topic, meestal binnen een werkdag soms ook in het weekend.

Fijn weekend !😎
Reputatie 6
Badge +7
Hoi LM8,

Welkom op het Forum!

Ontzettend balen dat je niet kunt internetten in het buitenland. Dat is niet fijn!

Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en zie dat de optie 'Internet op je mobiel - Buitenland' wel aanstaat. Voor de zekerheid heb ik deze optie voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon uit en aan te zetten, waarna je handmatig naar een netwerk kunt zoeken.

Gaat het lukken zo?

@ Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma
Hoi asma,
Heb het geprobeerd maar helaas, nog steeds geen internet hier in Oostenrijk..
Groet Laura
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Laura,

Wat gek dat je internet nog steeds niet werkt!

Op netwerkniveau staat alles goed. Ik wil je hierom graag willen vragen om al je instellingen toch nog na te lopen met behulp van onze Toestelhulp. Als dit niet werkt, dan is het aan te raden om een kruistest uit te voeren. Hiervoor plaats jij je simkaart in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon. Op deze manier kunnen wij namelijk achterhalen waar het probleem precies aan ligt.

Ik hoor graag van je wat hiervan de uitkomst is.

Groetjes,
Asma
Inmiddels via de telefoon ook contact gehad met jullie, uiteindelijk bleek het probleem in het toestel te zitten. Er bleek een bug in de software te zitten, opgelost door een van mn technische vrienden gelukkig! Bedankt voor jullie hulp!
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Laura,

Wat fijn het het nu is opgelost! Bedankt dat je het hier nog even laat weten. 🙂 Je boft maar met zo'n technische vriend!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Els

Reageer