.

Beantwoord

Geen internet in het buitenland. Wat nu?

  • 15 August 2017
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

Hallo,

ik krijg maar geen internet in het buitenland. Ik heb alles geprobeerd, alles staat aan en avn is ook correct als hoe jullie het bij toestelhulp hebben staan. Een vriend die ook Simyo heeft had wel internet, maar ik niet. Ik kon me wel aanmelden bij de buitenlandse provider, maar ik krijg geen internet. Ook mijn simkaart in de mobiel van mijn vrouw geprobeerd, maar ook daar precies het zelfde probleem.
Ik las hier in een forum die het zelfde probleem hadden, het resetten van mijn simkaart misschien zou kunnen helpen?

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes
Frank
icon

Beste antwoord door Asma 16 August 2017, 12:15

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Visje,

als inderdaad alles goed staat denk ik dat een moderator een reset moet uitvoeren op je aansluiting. Een moderator is er normal gesproken binnen 24 uur.

Groet Paul.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Visje09,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat je internet niet werkte in het buitenland!

Volgens onze gegevens heb jij de optie 'Internet in het buitenland' gisteravond uit- en aangezet. Dat is een hele slimme zet! Ik zie namelijk dat je nu gewoon kunt internetten in het buitenland. :D

@ PaulH, bedankt voor het meedenken. :$

Groetjes,
Asma
Ik kan ook niet internetten in Frankrijk, internet in het buitenland aangezet, roaming aan en toch lukt het niet. Ik heb een Samsung S5. Nu maar voor 10 euro wifi gekocht, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn?
Probeer eens of handmatig netwerk zoeken verschil maakt.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Evelien1977,

Ik vind het ontzettend vervelend dat je niet kon internetten in het buitenland. :(

Volgens onze gegevens is dit probleem vannacht verholpen. Dat is goed nieuws! :D

Heb je hier nog wat speciaals voor gedaan?

@ Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer