.

Beantwoord

Geen bereik nieuwe simkaart in Spanje, wat moet ik nu doen?

  • 18 September 2015
  • 6 reacties
  • 379 Bekeken

Hallo,
ik ben voor een half jaar in Spanje en heb mijn nummer overgezet van mijn abonnement naar een prepaid simkaart van Simyo.
Op 14 september is mijn nummer overgezet en ik heb inmiddels 2x de simyo simkaart in mijn telefoon gedaan, maar er blijft staan dat ik geen bereik heb. Mijn spaanse simkaart doet het wel gewoon, dus het ligt niet aan mijn telefoon.
Op mijn account staat ook dat mijn simkaart wel gewoon actief is.
Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Naomi 19 September 2015, 20:06

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik denk dat de optie "bellen naar en in het buitenland" niet aan staat op Mijn Simyo. Dat zou je even moeten checken.
Ik heb hem aangezet en een tijdje later weer de simkaart erin gedaan, maar hij doet het nog steeds niet helaas...
Reputatie 7
Badge +9
Probeer handmatig een netwerk te kiezen in plaats van automatisch. Als dit ook niet helpt is het tijd dat een moderator zich hiermee gaat bemoeien!
Reputatie 4
Badge +10
Hoi AnneSpanje, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Buitenland. Andere forumgebruikers met een soortgelijke vraag kunnen je topic zo sneller vinden.

Goed dat je de tip van Scotsman al hebt opgevolgd 🙂 Wil je deze tip van Scotsman ook gebruiken?

Probeer handmatig een netwerk te kiezen in plaats van automatisch.


Je kunt alle netwerken in je telefoon handmatig bij langsgaan. Zet je daarbij ook 'data roaming' aan in je telefoon?

Als het niet werkt, geef je dan door van welk type telefoon je gebruikmaakt? En laat je weten welke netwerken verschijnen en of je een melding krijgt als je verbinding probeert te krijgen?
Wanneer het mogelijk is, dan raad ik je aan je Simyo simkaart te testen in een andere telefoon.

Laat je ons weten of het helpt?
het is gelukt, bedankt allebei!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Anne Spanje,

Dat is goed nieuws. Super dat je even laat weten dat het probleem opgelost is. We hopen natuurlijk dat dit ook zo blijft de komende tijd. Mocht dit om welke reden dan ook niet zo zijn, geef ons dan gerust een seintje. We helpen je graag verder!

Uiteraard graag gedaan namens Naomi & Scotsman 🙂 Wij wensen je natuurlijk een fijne tijd in Spanje.

Groetjes,
Angela

Reageer