.

Beantwoord

Geen bereik in Frankrijk, wat kan ik doen?

  • 19 July 2015
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Ik ben in Frankrijk en heb geen bereik. Eerst had ik niet van te voren online ingesteld dat ik in het buitenland ben op mijn simyo. at heb ik net wel gedaan en nog steeds kan ik niet belen en niet sms. Het is dringend. Want zowel om op hotmail en duo te kunnen heb ik sms-codes nodig.Ik heb al geprobeert te switchen tussen mobiele netwerken, maar dan krijg ik een melding of er wel een simkaart in zit. Hoe krijg ik bereik of kan ik anders zorgen da ik sms ontvang, want specifiek mijn nummer staat geregistreerd, een andere simkaart is dus geen optie.
icon

Beste antwoord door Naomi 21 July 2015, 15:22

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Toestel helemaal uitzetten en opnieuw opstarten al geprobeerd?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi leslie, welkom op het forum van Simyo :)

Je maakt gebruik van een Prepaid simkaart. Hiermee zou je wel kunnen bellen en sms’en in het buitenland. Alleen internetten is niet mogelijk. Ik zie dat er al een reset is uitgevoerd door mijn collega’s. Heb je hiervoor ook je telefoon uit- en aangezet?

Het is daarbij ook belangrijk dat je handmatig in je telefoon een netwerk selecteert. Wil je alle netwerken bij langs gaan die je ziet verschijnen? Ik hoor graag of het lukt en anders welke melding er verschijnt. Mocht het niet lukken, dan kun je je simkaart ook testen in een andere telefoon.

Ik hoor het graag van je :$

@Scotsman; bedankt voor je hulp!

Reageer