.

Beantwoord

Geen bereik buitenland. Hoe los ik dit op?

  • 5 April 2020
  • 4 reacties
  • 297 Bekeken

Beste Simyo support, 

 

Roaming aan

“bellen in en naar het buitenland” uit en aan gezet, telefoon herstart 

APN instellingen gecheckt 

 

Alsnog geen verbinding, men krijgt gelijk voicemail als die mij bellen.

Sim only abonnement, maak gebruik van e-sim  

Wat kan ik verder doen? 

 

icon

Beste antwoord door Scar 5 April 2020, 19:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Scar,

 

Welkom op het Simyo forum! 

 

Wat goed dat je het probleem zelf hebt verholpen en de oplossing ook met ons hebt gedeeld! Dit kan andere Simyo klanten zeker goed helpen.

Mochten we nog ergens bij kunnen helpen, dan hoor ik dat graag! :blush: 

 

Bedankt voor het meedenken Ray! 

 

Groetjes,

Tessanne

 

Het werkt nu: 

In “Mijn Simyo” -> “Simkaart” -> “Activeer ESIM” opnieuw gekozen, dit keer voor dual-sim optie gekozen. 

Ik geloof dat dit het probleem was:

Onder mobiele abonnementen staat mijn oude, afgesloten nr nog - deze kan je niet verwijderen. Ookal zit er geen SIM kaart in mijn mobiel, het Simyo installatieproces gaat er van uit dat de dual sim optie gebruikt moet worden omdat het de inactieve abonnementen detecteert

 

Hopelijk kan dit iemand anders helpen !
 

 

Bedankt voor je reactie Ray. 
 

Ja, iPhone 11 pro max. Helaas werkt handmatig netwerk selecteren ook niet

Gezien je esim gebruikt ga ik er vanuit dat je een iPhone hebt want Android wordt nog niet ondersteund. 

 

Kies hier je model uit en vervolgens “internet handmatig instellen” doorloop de stappen. 

Vernemen graag of het werkt.. 

Reageer