.

Beantwoord

Gebeld worden vanuit Nederland naar zone 2. Waarom kosten?

  • 19 August 2019
  • 5 reacties
  • 281 Bekeken

Ik ben gebeld vanuit Nederland tijdens mijn verblijf in Amerika. Nu weet ik dat hier kosten aan verbonden zijn dus heb ik ook niet opgenomen. Desalniettemin zie ik dit wel twee keer in mijn kosten overzicht terug a 1,27 per keer. Hoe zit dit precies?
icon

Beste antwoord door Daisy 21 August 2019, 10:27

Bekijk originele reactie

5 reacties

Heb je voicemail?
Er is wel een voicemail bericht maar heb deze zelf nog niet afgeluisterd.
Reputatie 5
Badge +4
Hoi E. Markus,

Welkom op het Simyo forum!

Ik heb het meteen even voor je nagekeken. Het is inderdaad niet de voicemail waar kosten voor gerekend zijn. Het zijn namelijk twee korte inkomende gesprekken geweest op 13 augustus die wel zijn opgenomen. Met deze gesprekken moet dus een verbinding geweest zijn anders waren deze niet geregistreerd op het netwerk.

Groetjes,

Kevin
Hoi Kevin, bedankt voor je reactie en het uitzoeken. Blijft toch een raar fenomeen want ik weet dat ik de telefoon niet heb opgepakt en ze staan in mij telefoon als gemist. Het is niet echt een big deal, gaat maar om 1,27 per keer, maar als telefonische verkopers je blijven bellen terwijl je op vakantie bent tikt dit wel aan.
Reputatie 7
Badge +6
He E. Markus,

Ik zie dat het gaat om 2 gesprekken van 3 seconden, misschien zijn dit dan gesprekken geweest naast de gemiste oproepen? Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, er is alleen wel verbinding geweest op het netwerk. Als je jouw toestel op vliegtuigstand zet, weet je zeker dat de telefoontjes er niet doorheen komen/ per ongeluk kunnen worden beantwoord.

Groetjes,
Daisy

Reageer