.

Beantwoord

Geactiveerde simkaart werkt niet (beperkte service) in het buitenland

  • 18 February 2013
  • 6 reacties
  • 887 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Hallo,

Met mijn nieuwe simkaart heb ik een probleem. Ik ben in het buitenland en heb mijn nieuwe simkaart vandaag geactiveerd maar ook vandaag pas voor het eerst in mijn telefoon gedaan (vandaag was de dag dat mijn oude nummer geporteerd zou zijn naar deze simkaart, vandaar vandaag pas in gebruik). Telefoon al meerdere malen aan- en uitgezet, maar tot nu toe blijft het zo dat ik slechts beperkte service heb. Kan niet bellen en geen telefoontjes ontvangen.

Kunt u mij helpen?

Alvast veel dank!

Groet!
icon

Beste antwoord door Alex 19 February 2013, 13:40

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum jom,

Volgens onze gegevens is het telefoonnummer inderdaad gisteren over gezet. De aansluiting zou ook gewoon in het buitenland moeten werken. Ik heb je aansluiting voor de zekerheid hersteld op het netwerk. Ik zou je willen vragen het toestel uit/aan te zetten en te controleren of het nu werkt. Zo niet, kan je dan even laten weten wat voor melding je krijgt wanneer je handmatig voor het KPN netwerk kiest?

Groetjes,

Alex
Beste Alex,

Dank voor je antwoord! Inmiddels ben ik (sinds een paar uur) weer terug in Nederland. En zoals ik net al op een ander topic reageerde, nu krijg ik de melding dat mijn aansluiting 'om administratieve redenen buiten gebruik [is] gesteld'.

Ik zie wel gewoon automatisch KPN verschijnen als provider. Maar als ik bel dan krijg ik dus bovenstaande mededeling... Wanneer ik handmatig voor het KPN netwerk kies, dan gebeurt exact hetzelfde, ik krijg bovenstaande melding. Wat nu?

Groet en dank!

Jeroen
Probleem is inmiddels opgelost. Na een telefoontje met de klantenservice. Werkte uiteindelijk toch sneller...
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te weten dat het is opgelost en bedankt dat je het even laat weten :D

Groetjes,

Alex
Ik heb net mijn sim geactiveerd maar hij doet het nog niet klopt dat?
Hoe lang duurt dit?
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Sildh,

Daar ben ik weer! We hebben elkaar onlangs in dit topic gesproken over het probleem. Mijn collega's van de afdeling telefonie hebben je een vervangende simkaart opgestuurd om het probleem op te lossen.

Laat je me weten als dat heeft gewerkt en ook als het niet heeft gewerkt? Kun je de topic doen die ik in mijn reactie heb geplaatst? Zo houden we het ook overzichtelijk.

Groetjes,
Ilias

Reageer