.

Beantwoord

Gaat Simyo nog Buitenland bundels aanbieden?

  • 27 April 2016
  • 5 reacties
  • 188 Bekeken

Bij ons in het gezin zijn wij 3 man al jaren zeer tevreden over Simyo. Maar komt er nog een buitenlandbundel? 6 cent per MB is wel veel als er ook een provider is waar je 1 cent betaald.
icon

Beste antwoord door franswon 27 April 2016, 15:51

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo M1966,

Welkom op het Simyo forum.

Of er een buitenlandbundel komt is niet bekend. Het door jou genoemde tarief gat pas 30 april in, nu betaal je nog veel meer! Om datakosten te vermijden is het verstandig zoveel mogelijk van Wi-Fi gebruik te maken.
Bedankt voor je reactie Frans, ik hoop dat ik nog reactie krijg van Simyo zelf.
Want zonder buitenlandbundel kan ik beter overstappen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi M1966, welkom op het Simyo forum :)

Een heel ander antwoord dan franswon kan ik je helaas niet geven. Vanaf 30 april wordt het wel een stuk goedkoper om te internetten in het buitenland, Of we tot de afschaffing van roamingkosten in de EU nog buitenlandbundels gaan aanbieden, durf ik niet te zeggen. Het zou natuurlijk wel jammer dat je daarom kiest om over te stappen. Uiteraard als je veel in het buitenland zit begrijp ik dit volkomen, maar gaat het over enkele vakanties, is het een overstap vaak niet heel veel goedkoper.

Sorry dat ik niet met een sluitend antwoord kan komen 😞.

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord franswon!
Beste Tiury,

Bedankt voor de reactie.
Hier laat Simyo een steek vallen. Het past ook niet bij de ervaring wat ik met Simyo heb.
Bv KPN bied buitenlandbundel aan voor 2 cent per MB, bij Simyo kost een MB 6 cent.
2 weken vakantie 700 MB maal 3 personen is 2100 X 6=€ 126,-
KPN 500 MB maal 3 personen is 2100 X 2=€ 41,-.

Het betekend voor mij dat Simyo net zp duur is als KPN.

MVG
Marco
Reputatie 7
Badge +10
Hoi M1966,

Als er zoveel MB's verbruikt worden in het buitenland, dan begrijp ik heel goed dat je de overstap naar KPN zou overwegen. Natuurlijk vind ik het hammer om je te zien gaan en hoop ik dat de keus toch op ons zal vallen.

Zoals Tiury aangeeft, worden de roaming tarieven medio 2017 volledig afgeschaft en zijn ze vanaf 30 april drastisch verlaagd. Ik durf niet te zeggen of er in deze tussentijd alsnog een buitenland bundel beschikbaar wordt gemaakt. Uiteraard zal ik je wensen hiervoor doorgeven aan de juiste persoon zodat er naar gekeken kan worden. Wie weet kunnen we jou in de toekomst alsnog een bevredigend antwoord geven.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer