.

Beantwoord

Ik kan de oproepblokkering niet uitzetten. Hoe kan ik nu bellen in het buitenland?

  • 12 January 2017
  • 5 reacties
  • 2714 Bekeken

Ik wil in het buitenland (buiten Europa) bellen maar kan de oproepblokkering niet uitschakelen. Om deze uit te schakelen moet ik een 4-cijferig wachtwoord intoetsen. Het wachtwoord van mijn simkaart ontgrendelen werkt hier niet. Hoe kan ik achter het wachtwoord komen om de blokkering op te heffen?

Met vriendelijke groet,
Thijs
icon

Beste antwoord door Samantha 13 January 2017, 11:34

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +7
Hoi Thijs_GE,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat vervelend dat het niet lukt om de oproepblokkering uit te zetten! Om te kunnen bellen in het buitenland, moet de optie 'Bellen in/naar het buitenland' aan staan op Mijn Simyo. Ik zie dat het je inmiddels is gelukt is om deze optie aan te zetten. Kun je nu wel bellen in het buitenland?

Normaal gesproken hoef je hiervoor geen code in te toetsen in je telefoon. Als je na het aanzetten van je buitenlandoptie nog niet kunt bellen, wil je dan laten weten welk toestel je hebt? Dan kijk ik graag even met je mee.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha
Het lukt nog niet om vanuit het buitenland te bellen. Ik heb een Samsung Galaxy J3 (2016).

Vriendelijke groet,
Thijs
Heb je ook (data) roaming aan staan?
Toestel staat op roaming alle netwerken.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Thijs_GE,

Wat vervelend dat het nog niet is gelukt! Kan je eens een kruistest doen? Ik bedoel hiermee even jouw simkaart in een ander toestel plaatsen en andersom. Lukt dat? Kijk dan eens of het je wel lukt om te bellen. En kan je bellen met het andere toestel?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar

Reageer