.

Beantwoord

Dataroaming buitenland werkt niet, hoe los ik dit op?

  • 14 March 2015
  • 5 reacties
  • 964 Bekeken

Ik heb geen internet in het buitenland.\

Ik heb data buitenland aanstaan, echter 


Graag aub mijn internet in het buitenland (nogmaals) activeren, en aangeven wat ik aan de APN instellingen moet wijzigen (ik heb van alles geprobeert)
Device: Oneplus One (Android 4.4.4)

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Ruud 16 March 2015, 13:38

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jeroen,

Als een van de weinige heb je een oneplus one.
Is het een fijn toestel?

Heb je apn portalmmm.nl ook al gehad?
welke apn instellingen heb je al gehad?
kan je wel bellen?
heb je al geprobeerd over te schakelen op een ander netwerk?
Reputatie 4
Badge +8
Beste Jeroen van de Pol,

Als aanvulling op wat maikel.twinnie schreef, voeg ik hierbij een link.
Als je op deze link klikt, krijg je een duidelijke en overzichtelijke uitleg over de juiste internet instellingen voor een Android smartphone:
http://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internetinstellingen-voor-android-telefoons-149?c=54.

Hoop dat je gauw weer online bent!
Reputatie 3
Badge +7
Hoi jeroenvandepol,

Welkom op ons forum.:) Vervelend dat je dataverbinding niet direct werkt in het buitenland.

Ik zie dat je onlangs bent terug gegaan van 4G naar 3G, hierdoor heeft je toestel soms moeite om de internet verbinding te pakken in het buitenland. Ik heb je internet gereset. Kun jij jouw toestel eens opnieuw opstarten? Zo meld je toestel zich opnieuw aan op het netwerk.:D De toestelhulp kun je gebruiken voor je APN instellingen.

Mocht je weer eens van 4G naar 3G(andersom maakt niet uit) schakelen, en je gaat daarna naar het buitenland, kun je ons een gil geven? Heb je verder de tips van de heren(dankjewel:D) al getest?
Dank voor de reacties. @ruud, ik heb de switch naar 3g gemaakt omdat OnePlus One niet de juiste bandbreedtes boor 4g ondersteund. Ik heb het device gereset. Morgen naar België, we gaan het zien. Thx.
Reputatie 5
Badge +11
Hi jeroenvandepol,

Wil je ons op de hoogte houden?

Reageer