.

Beantwoord

Kan ik een bundel kopen voor internet in het buitenland?

  • 31 January 2016
  • 5 reacties
  • 241 Bekeken

Is het mogelijk dat ik een bundel kan aanschaffen voor het buitenland. Aangezien ik een week weg ga en ik gewoon wil internetten.

Mvg
icon

Beste antwoord door Angela 1 February 2016, 14:24

Bekijk originele reactie

5 reacties

Simyo heeft geen buitenland bundel. Internet valt in het buitenland buiten de bundel, WiFi wordt aanbevolen.
Waarom verwijzen jullie dan naar LBO van KPN met Internet-dag, week en maand bundels??
Ik ga komend weekend voor enkele dagen naar Frankrijk en wil ook daar graag internet.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wat-is-lbo-en-hoe-werkt-het-193?c=63

Graag jullie reactie!
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/wie-zijn-de-aanbieders-van-lbo-194?c=63
Kwestie van vraag en aanbod.
Reputatie 7
Badge +9
Belangrijk citaat:
"Let op: Voor Simyo wordt LBO geregeld via KPN. Op dit moment zijn er nog geen providers die LBO aanbieden en kun je hier daarom nog geen gebruik van maken. Zodra er wel providers zijn, kun je de lijst met aanbieders en alle andere belangrijke informatie vinden op www.kpn.com/eu."
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Lembi & Norbert65,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat jullie graag gebruik maken van het internet in het buitenland kan ik begrijpen. Zo kun je lekker in contact blijven met je vrienden en familie.

Zoals hier zowel door Friesian als Scotsman wordt aangegeven, bieden wij geen buitenlandbundels aan. De link die Norbert65 stuurt, gaat over alternatieve roamingproviders. Scotsman geeft hier al goed aan dat deze er op dit moment nog zijn. Via www.kpn.com/EU word je op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen wat betreft LBO.

Omdat er verder nog geen ontwikkelingen zijn, zie je deze nu dus niet staan. Je wordt daarom direct doorgezet naar de pagina van de buitenlandbundels van KPN. Deze zijn echter niet geldig voor een Simyo Abonnement. Dat dit voor wat verwarring heeft gezorgd kan ik begrijpen. We gaan dit intern bekijken. Wellicht passen we de link op onze website aan.

Natuurlijk kun je wel gebruik maken van het internet in het buitenland mits je een Sim Only Abonnement hebt. Je betaalt hiervoor dan het buitenbundel tarief. Laten jullie het weten als hier nog vragen over zijn?

@Friesian & Scotsman, bedankt voor jullie uitleg heren :)

Groetjes,
Angela

Reageer