.

Beantwoord

Buitenland, is het mogelijk om prepaid te bellen en voor internet een abonnement af te sluiten?

  • 6 July 2015
  • 5 reacties
  • 226 Bekeken

Badge
Is het mogelijk om prepaid te bellen en voor internet een abonnement af te sluiten?
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 July 2015, 08:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Je kan alleen bellen / smsen. Maar er zijn geen speciale buitenland bundels.

Lees hier alles over roaming en de tarieven voor Pre-paid in het buitenland

Internetten kan alleen via een wifi verbinding.
@MiavH
Buitenland, prepaid idd bellen en sms. (In NL kun je wel internetten)
undefineduote]voor internet een abonnement af te sluiten?
Simyo heeft geen bundel voor alleen internet, basis is bellen/sms en MB kun je naar wens wel of niet een bundel gebruiken. Kosten in buitenland zijn altijd buiten bundel, komen dus bovenop je maandbedrag.
Ga maar eens naar boven naar sim only en ontdek de wondere wereld van Simyo.

Antwoord is dus, ja op deel 1.
Nee op deel 2

Edit 2-11-2018:
We blijven ons almaar ontwikkelen, waardoor de informatie die in dit topic staat niet helemaal meer klopt. Het is nu namelijk wel mogelijk om te internetten in het buitenland met een Prepaid aansluiting. Meer informatie daarover vind je hier.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi MiavH, welkom op het Simyo forum!

Leuk om te zien dat Raytje en Friesian je al van een antwoord hebben voorzien 😃 Met een Prepaid simkaart kun je in het buitenland alleen bellen en sms’en. Internetten in het buitenland met Prepaid gaat niet via ons netwerk.

Stel dat je kiest voor een abonnement, dan hoort er minimaal een belbundel te zijn. Als je ook kiest voor een internetbundel, dan is deze niet geldig in het buitenland. Al het verbruik in het buitenland valt buiten de bundel. Ik zie dat Raytje al heeft verwezen naar de tarieven voor in het buitenland :)

Heb je hierover nog vragen?

@Raytje en Friesian; dankjulliewel 😃
Badge
Allemaal hartelijk bedankt voor de reacties. Ik begrijp nu hoe het in elkaar zit.
Op dit moment heb ik een prepaid internetbundel en dat bevalt mij uitstekend. Ik ben bijna nooit in het buitenland en internet heb ik ook niet echt vaak nodig, dus ik houd me gewoon aan mijn huidige prepaid bundel.
Als ik echt internet nodig heb zoek ik wel een wifi-omgeving; dat is tegenwoordig niet zo moeilijk meer te vinden.
Gaat helemaal goed komen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi MiavH,

Fijn dat je vraag beantwoord is. Goed om te horen dat het helemaal goed gaat komen.

We zien je graag weer terug op het forum als je weer met een vraag zit 🙂

Reageer