.

Beantwoord

buitenland en bundels

  • 25 August 2015
  • 2 reacties
  • 200 Bekeken

ik heb een simyo geregeld met internet basis. Het stoort mij dat ik voor tegoed betaal dat in het buitenland ongebruikt blijft. Alle buitenlandverbruik is buitenbundel. Andere providers is dit al lang niet meer zo. Verder hebben jullie geen specifieke buitenlandbundels voor zover ik weet. Gevolg is dat bij iedere buitenland vakantie nb Europa ik steeds weer enorme rekeningen na afloop krijg bijvoorbeeld voor gebruik van google maps in de auto waar wifi niet voorhanden is. Ik weet dat de lokale provider smsjes stuurt bij bereiken limiet maar het gaat erom hoe te voorkomen. Jullie aanbod en businessmodel is niet meer klantvriendelijk.
icon

Beste antwoord door Angela 26 August 2015, 11:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Wat betreft navigatie.....dit zal jou van pas komen denk ik

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.here.app.maps&hl=nl&referrer=utm_source%3Dgoogle%26utm_medium%3Dorganic%26utm_term%3Dhere&pcampaignid=APPU_1_lc7cVbHBDsW8abj_sIAE

Kaarten worden opgeslagen, gedownload via wi-fi. Mobiel data mag maar moet dan niet gebruikt worden....

Een alternatief is Waze maar Nokia Here herberekent de route zonder mobiel data !
Met Waze kun je eerst de bestemming opzoeken en opslaan via wi-fi, zolang de route niet wordt gewijzigd door externe factoren heb je genoeg aan gps.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Renier,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer om te zien dat je niet meer tevreden bent. Zoals je zelf in jouw bericht hebt benoemd, bieden wij inderdaad geen bundels aan voor in het buitenland. We kunnen je beschermen tegen enorm hoge kosten. Dit doen we door een limiet in te stellen. Zodra je deze limiet hebt bereikt, wordt je afgesloten voor internetgebruik in het buitenland. Zodra jij toch verder wilt internetten, dan kan dit. De kosten lopen dan wel verder op. De bundels die bij jouw abonnement horen, zijn inderdaad alleen voor gebruik binnen Nederland. Het is niet mogelijk om hiermee gebruik te maken van internet in het buitenland. We nemen je feedback natuurlijk mee. Ik kan hierin niet garanderen dat er daadwerkelijk andere mogelijkheden beschikbaar worden in de toekomst. Je hebt een aantal tips gekregen van Friesian. Kun je hier mee uit de voeten? Dit kan een hoop schelen in de kosten. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?

@Friesian, fijn dat je deze tips met ons hebt gedeeld. Dit is voor andere forumleden ook erg handig :)

Om het forum overzichtelijk te houden, heb ik dit topic verplaatst naar 'Buitenland'. Zo kunnen klanten met dezelfde vraag het antwoord makkelijker vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer