.

Beantwoord

Als ik in het buitenland ben, is het lastig om een netwerk te vinden. Hoe kan dit verbeterd worden?

  • 14 May 2017
  • 6 reacties
  • 101 Bekeken

'als ik in het buitenland ben is het lastig om een netwerk te vinden, kan ook dit ook niet automatisch instellen. Hoe kan dit verbeterd worden?
icon

Beste antwoord door Samantha 15 May 2017, 14:42

Bekijk originele reactie

6 reacties

In het buitenland ben je ook deel afhankelijk van locatie en de lokale provider(s). Handmatig lukt ook niet?
Met heel veel moeite. Mijn partner zit bij een andere provider, bij hem lukt het automatisch en zonder problemen.
Even ter controle;

- Internet opties op je MijnSimyo staan aan?

- (data) roaming op je telefoon staat aan?
Badge +7
Hoi Annaja,

Welkom op het Simyo forum 🙂

Wat vervelend dat het zo lastig is om een netwerk in het buitenland te vinden! Daarom heb ik je simkaart een reset gegeven. Hiermee maakt hij een nieuwe verbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk gaat het daarna beter.

Als dit niet zo is, kun je ook even je simkaart in de telefoon van je partner stoppen, en de simkaart van je partner in jouw telefoon. Zo kunnen we achterhalen waar het probleem ligt, bij je simkaart, of bij je telefoon.

Je geeft aan dat wanneer je handmatig naar een netwerk zoekt, je moeizaam een verbinding kunt krijgen. Wat zijn de problemen hierbij precies?

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha

@Ray, Heel erg bedankt voor je hulp 🙂
super bedankt voor de reacties. Ik ga binnenkort even naar het buitenland...ga het proberen, je hoort nog van me!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Annaja,

Super! We horen het heel graag en we hopen stiekem dat de reset de oplossing is natuurlijk 🙂

Groetjes,
Angela

Reageer