.

Beantwoord

Waarom kan ik buitenland bellen niet activeren via Mijn Simyo?

  • 31 August 2015
  • 7 reacties
  • 239 Bekeken

Ik kan op mijn symyo "het in het buitenland bellen of in het buitenland gebeld worden" niet activeren. Hoe komt dit?
icon

Beste antwoord door Tiury 1 September 2015, 13:19

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Niek2001, welkom op het Simyo forum 🙂.

Goed dat je hier navraag over doet. Ik ben meteen gaan uitzoeken waarom jij de optie "Bellen in en naar het buitenland" niet kan wijzigen. Helaas ben ik er niet precies achter hoe dit komt, daarom heb ik het zelf de optie goed gezet. Wil je voor me controleren of het nu wel mogelijk is om deze optie te wijzigen 🙂?

Groetjes, Tiury
Hallo Tiury,

Buitenland bellen staat nu op aan, alleen heeft mijn zoon niet gebeld in het buitenland, wel een sms verzonden vanuit het buitenland, maar dit gaat buiten de bundel zie ik. Nou heeft hij per 1-9 ook een internetbundel van 500MB. Ook internet in Nederland kan ik niet zelf via zijn "mijn symyo" aanzetten. Hoe komt dit? Wil je zo vriendelijk zijn om ook het internet binnen Nederland te activeren zodat hij ook gebruik kan maken van zijn 500MB.

Met vriendelijke groet,
Sandra
Reputatie 5
Badge +11
Hi Niek2001,

Het internet heb ik aangezet voor je zoon. Zou je eens willen proberen of jij het nu weer uit en aan kunt zetten?
Hallo Ernst,

Internet is inderdaad geactiveerd en werkt. Ik kan echter ,via mijn Simyo, het internet binnen Nederland niet zelf uit en weer aanzetten. Zou dit wel moeten kunnen?

Groet Sandra
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sandra,

Wat vreemd dat dit nog steeds niet lukt. Kun je mij vertellen welke internetbrowser je hiervoor gebruikt? Onze website werkt het beste via Google Chome. Mocht je dit nog niet hebben getest, zou dit dan alsnog willen proberen? Houd je mij op de hoogte?

Groetjes,
Angela
Hallo Angela,

Dank je wel voor de tip, ik gebruikte idd een andere browser, internet explorer. Ik heb het nu via google chrome gedaan en dan gaat het wel goed. :)
Groet Sandra
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Niek2001,

Top dat het hiermee is gelukt! Graag gedaan.

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden 🙂

Reageer