.

Beantwoord

Wat voor invloed zal Brexit hebben op roaming?

  • 16 February 2019
  • 12 reacties
  • 1505 Bekeken

Kan ik straks mijn bundels nog gebruiken. Blijft Groot-Brittannië zone 1?
icon

Beste antwoord door Ray 16 February 2019, 20:15

Bekijk originele reactie

12 reacties

Volgens mij is daar nog niks over bekend gemaakt. Maar er zijn meer landen die niet in de EU zitten maar bij KPN / Simyo wel in Zone 1 te vinden zijn. Dus wie weet. Nog even afwachten denk ik.
Reputatie 7
Badge +9
Het omgekeerde probleem speelt hier in het VK. Van de Britse mobiele telefoonproviders zijn er tot nu toe slechts twee die zwart op wit hebben beloofd dat hun klanten zonder extra kosten kunnen blijven roamen in de EU. Een van deze twee is Three waar ik klant bij ben.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Jola,

Welkom op 't Simyo Forum!

Goede vraag! Zoals de heren hebben aangegeven, is daar nog niets over bekend. Ik ga er eigenlijk vanuit dat het Verenigd Koninkrijk blijft gelden als zone 1, zelfs na Brexit. Maar wie weet! We zullen dat maar moeten afwachten, omdat het vooral te maken heeft met (handels)politieke afspraken die nog moeten worden gemaakt.

Een van deze twee is Three waar ik klant bij ben.


Hahaha, grappige zin 😉 'Een van de twee is three'.

Nog even afwachten dus!

@ Ray en Scotsman, dank voor de antwoorden!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Een van deze twee is Three waar ik klant bij ben.
Hahaha, grappige zin 😉 'Een van de twee is three'.

Nog even afwachten dus!


Well spotted @Jihane zo had ik dat zelf nog niet gezien! Three heet trouwens three want toen zij begonnen boden ze alleen 3G aan en geen 2G. Inmiddels is daar 4G bijgekomen. Dus met een oudere telefoon die alleen 2G ondersteunt moet je je heil elders zoeken.
Reputatie 7
Badge +10
Well spotted @Jihane zo had ik dat zelf nog niet gezien!

Thank you 😉

Ahh, een beetje een hippe provider dus?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9

Well spotted @Jihane zo had ik dat zelf nog niet gezien!Thank you ;)

Ahh, een beetje een hippe provider dus?

Groetjes,
Jihane


Aye, alles is hier hip en cool en interesting, vooral hier in Edinburgh.
Dit speciaal voor jou geselecteerd to whet your appetite.
Ik lees net op Facebook dat Groot Brittannië in Zone 1 blijft. Brexit of geen Brexit.
Reputatie 7
Badge +9
Ik lees net op Facebook dat Groot Brittannië in Zone 1 blijft. Brexit of geen Brexit.

Mooi, da's één Brexit-zorg minder.
Reputatie 7
Badge +10


Aye, alles is hier hip en cool en interesting, vooral hier in Edinburgh.Dit speciaal voor jou geselecteerd to whet your appetite.



Ohhh! Ziet er goed uit, hoor! Ik hou erg van stedentripjes (ik was vorige maand nog in Londen). Mocht ik eens in Edinburgh belanden, zal ik je zeker een berichtje sturen!

En inderdaad, er is nu officieel uitspraak gedaan over dat het VK in zone 1 zal blijven ondanks de Brexit. Pfjoe!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6

Zag dit artikel nog voorbij komen:

http://www.iculture.nl/nieuws/brexit-roaming-gevolgen/

Reputatie 7
Badge +9

Zag dit artikel nog voorbij komen:

http://www.iculture.nl/nieuws/brexit-roaming-gevolgen/

Citaat uit dat artikel:

Een enkele provider heeft al aangegeven dat ze geen roamingkosten gaan rekenen, ongeacht wat er uit de Brexit-onderhandelingen komt. Dit geldt bijvoorbeeld voor de Britse provider Three

 

Ben ik blij dat ik bij Three zit! :relaxed:

Reputatie 7
Badge +6

Hoi allemaal!

 

Wat een handig artikel Ron, heel duidelijk!

 

Scotsman dat kan ik me voorstellen, voor de rest is het namelijk nagelbijten tot na 31 december 2020… :sweat_smile:

 

Groetjes,

Tessanne

 

 

Reageer