.

Beantwoord

Binnen half uur op datalimiet buitenland. Hoe kan dit?

  • 27 July 2016
  • 1 reactie
  • 167 Bekeken

Kan iemand mij vertellen hoe ik in Denemarken, met het tarief van 0,06 Eurocent per MB binnen een half uur op mijn (veiligheids)datalimiet zit van €60,50 ? Ik kreeg een SMS met dat bericht.

Het enige wat ik gedaan heb is de voorpagina van telegraaf.nl bekijken en twee of drie keer de googlemaps-kaart van Kopenhagen bekijken om de weg naar het hotel te vinden (nadrukkelijk niet genavigeerd om niet teveel MB's te verbruiken...)

Om met het huidige tarief op €60,50 te komen moet ik dus meer dan 1000 MB verbruikt hebben. Dat kan natuurlijk niet. Ik ben heel erg boos!

Klaas
icon

Beste antwoord door Angela 28 July 2016, 16:34

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kalliemoos,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat je hier even boos om bent kan ik goed begrijpen! Gelukkig kan ik het verklaren. Dit neemt niet weg dat de situatie erg vervelend is. Sorry voor dit ongemak.

Helaas hebben we dit al wel eens vaker gezien, en lijkt het nu toch weer te gebeuren. Via dit topic, leggen we precies aan je uit wat er aan de hand is en hoe je weer gebruik kunt maken van het internet. Wil je deze eens doornemen? Je hebt op dit moment € 7,30 aan internet in het buitenland verbruikt.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela

Reageer