.

Beantwoord

Wat betaal ik na vervallen roamingtarieven (EU) in Engeland?

  • 22 February 2017
  • 4 reacties
  • 216 Bekeken

ik wil eind juni een midweek naar londen.
Nu hoor ik van diverse kanten dat ik daar, vanaf 15 juni, kan internetten met mijn eigen internetbundel.
Is dit inderdaad mogelijk met mijn simyo abonnement of moet ik dan iets anders afsluiten.
Mvg. A. van de Lagemaat
icon

Beste antwoord door Ray 23 February 2017, 09:04

Bekijk originele reactie

4 reacties

Dat is nu lastig te zeggen vanwege de Brexit. Mochten ze tegen die tijd nog steeds in zone 1 zitten dan betaal je je jouw kosten uit je bundel. Verdwijnen ze uit Zone 1 dan zal er voor Groot - Brittannië een ander tarief gaan gelden die dan ook buiten de bundel zullen zijn.

Dus ja, zoals ik al schreef.. Lastig om nu iets zinnigs over te zeggen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi tonnie57,

Van harte welkom op het Forum! ☺

Wat leuk dat je eind juni naar Engeland gaat. Vanaf 15 juni 2017 vervallen alle roamingtarieven binnen de EU. Zoals Ray aangaf, is het erg lastig om te voorspellen of dit ook voor Engeland geldt. Dit is allemaal afhankelijk of ze binnen de EU blijven.

Als jij je simkaart buiten de EU gebruikt, dan brengen we hier buitenbundel kosten voor in rekening. Klik hier voor meer informatie over de tarieven die we op dit moment hanteren.

@ Ray, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +9
Don't worry tonnie57, eind juni is dit eiland nog steeds lid van de EU.

Pas vanaf het moment dat onze premier Mrs Dismay officieel het vertrek van het Onverenigd Koninkrijk uit de EU zal aankondigen middels de artikel 50 procedure (ze hoopt eind maart) zal de klok beginnen te lopen, en zal de UK nog minimaal twee jaar EU-lid zijn. Tenzij de Britten van gedachten veranderen wanneer ze zich realiseren dat het besluit om de EU te verlaten hun economisch meer kwaad dan goed zal doen.
Badge +7
Hoi Scotsman,

Daar heb je helemaal gelijk in. Groot-Brittannië hoort nog zeker twee jaar tot de EU. Dus nog genoeg tijd om straks gebruik te maken van de vervallen roamings tarieven lijkt me.

Groetjes,
Samantha

Reageer