.

Beantwoord

Betaal je extra om vanaf Nederland naar een 06-nummer in het buitenland te bellen?


Badge
Betaal je extra om vanaf 06i in nederland naar 06 in buitenland in europa
icon

Beste antwoord door Ray 20 July 2017, 17:06

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Is het nou in naar of naar in 😕
In beide gevallen gaat het uit de bundel :)

Als het tenminste ook om een Nederlandse 06 gaat. Heb namelijk nog niet van een buitenlandse 06 gehoord 😃
Reputatie 7
Badge +6
Vanuit NL naar bv frans 06 nr?
Reputatie 1
Badge +4
De vraag is nogal onduidelijk.
Wordt bedoeld: Je bent met een Nederlands nummer in Europa zone-1 (niet Nederland) en je wilt bellen naar een nummer in Nederland? In dat geval geen roamingskosten en je bundel wordt belast.
Bedoel je dat je in Nederland en je wilt bellen naar een land in zone-1 (Europa) dat heeft dat een hoger tarief en loopt niet via je bundel.
Reputatie 7
Badge +6
alles lezen Ron😔😫Ni
Reputatie 7
Badge +6
Hé Ray vertel eens over je laatste regel die ik over het hoofd zag....ben daar niet in thuis.
Als je vanuit Nederland naar een Nederlands nummer belt, dus ook een 06, dan betaal je dat uit je bundel.

Bel je vanuit Nederland naar een buitenlands nummer dan betaal je daar het buiten de bundel tarief voor.

Buitenlandse mobiele nummer beginnen niet met 06, bedoel je dat?
Reputatie 7
Badge +6
Ja dat bedoel ik.
Betaal je extra om vanaf 06i in nederland naar 06 in buitenland in europa
@robindebok
Je (06 in Nederland) kunt niet weten waar een 06 nummer zich bevindt (in het buitenland) dus betaal je het zoals je gewend bent.

De titel staat haaks op de tekst..
Vraag: Belen vanuit europa naar nederland

Graag duidelijkheid..... wat wil je weten?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Robin,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed dat je deze vraag even komt stellen 🙂 Als je vanuit Nederland met je mobiel belt naar een Nederlands 06-nummer belt, valt dat altijd binnen je bundel als je nog minuten over hebt. Als je mij bijvoorbeeld opbelt, en ik ben in Spanje, dan betaal je daar niet extra voor. Dat komt omdat jij niet kunt weten waar ik ben, en het dus oneerlijk zou zijn om kosten in rekening te brengen daarvoor. Ik betaal daar dan ook niet extra voor, omdat je binnen zone 1 je bundels kunt gebruiken. Als ik in Thailand ben bijvoorbeeld, is het een ander verhaal. Jij betaalt dan niks als je mij belt, maar ik betaal dan wel als ik opneem.

Is dat duidelijk zo? 🙂 Je vindt meer informatie over buitenlandverbruik op deze pagina.

Laat je 't me weten als je nog andere vragen hebt?

@ Ron H, Ray, Frenske, Friesian, dank voor alle reacties mannen 😉 De sleutelwoorden staan allemaal in de eerste post. Ik vond 'm dus niet zó onduidelijk haha.

Groetjes,
Jihane
Betaal je extra om vanaf 06i in nederland naar 06 in buitenland in europa
@robindebok
Je (06 in Nederland) kunt niet weten waar een 06 nummer zich bevindt (in het buitenland) dus betaal je het zoals je gewend bent.

De titel staat haaks op de tekst..
Vraag: Belen vanuit europa naar nederland

Graag duidelijkheid..... wat wil je weten?

Jihane, bij bellen als oriëntatiebron kan sprake zijn van prepaid of sim only.
Badge
Dank voor alle info.Het geheel is nu duidelijk.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Robin,

Super 🙂 Als je nog vragen hebt, laat je dat dan weten?

@ Friesian, dat klopt, maar deze regels zijn precies hetzelfde bij Prepaid en Sim Only. Dat maakt dus niets uit haha.

Groetjes,
Jihane

Reageer