.

Vraag

bellen vanuit Frankrijk

  • 14 August 2012
  • 7 reacties
  • 947 Bekeken

Badge
ik kan veel franse nrs niet bellen en ik krijg te horen van orange dat de nr niet in gebruik is. via onse andere telefoon en provider is het wel mogelijk. bellen in buitenland staat aan, en vorige jaar was dat geen enkel probleem...

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Jerome,

Volgens ons systeem kun je wel gewoon in en naar het buitenland bellen. Dat zie ik ook terug aan je verbruik. Kan je aangeven wat voor melding je exact krijgt wanneer je het nummer probeert te bellen?

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum Jerome,

Volgens ons systeem kun je wel gewoon in en naar het buitenland bellen. Dat zie ik ook terug aan je verbruik. Kan je aangeven wat voor melding je exact krijgt wanneer je het nummer probeert te bellen?

Groetjes,

Alex

Dag Alex,

Bellen naar franse nrs is nu Ok (vanuit Frankrijk), ik zet +33 voor de nr. Werkt goed, maar toch raar.
Smsen versturen kan niet, wel ontvagen en raar genoeg beantwoorden.
Ben inmiddels weer in NL, dus geel probleem meer, ik vermoed dat de toestel is niet optimal ingericht... weet het ook niet, vorige jaar had ik geen probleem, had wel een andere toestel

Groet,
Jérôme
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jerome,

Ok. Dat is inderdaad vreemd. Als je een sms als nieuwe sms verstuurd, krijg je dan een bepaalde melding? Zo ja, welke? Heb je sinds de vervanging van je toestel iets aan de instellingen op je 'Mijn Simyo' omgeving gewijzigd? Ik zou dat ook voor je kunnen nagaan als je kan aangeven wanneer je het nieuwe toestel bent gaan gebruiken.

Groetjes,

Alex
Badge
Dag Alex,

Ik heb mijn huidige toestel overgenomen van mijn werk dat is een Nokia 2700. Niks gewijzigd. Alleen maar de Simyo simcard ingezet.
Ik krijg ook geen melding, ik zie alleen maar dat de toestel probeer wat te verzenden maar verder niks.
Vorige zomer in frankrijk had ik nog een Nokia 5800, maar kan niet precies vertellen wanneer ik voor het eerst de 2700 ging gebruiken. Kan je hier wat mee?

Groet,
Jérôme
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Jerome,

In ons systeem kan ik nagaan of er instellingen zijn gewijzigd. Een concrete datum zou handig zijn, omdat ik dan kan weet vanaf welke datum ik moet controleren. Heb je toevallig ook iets van een melding gezien toen je de sms probeerde te verzenden?

Groetjes,

Alex
Badge
Dag Alex,

Kan helaas die datum niet achterhalen, krijg ook geen melding, bericht blijft in de outbox.

Groet,
Jérôme
Badge +6
Beste Jerome,

Ik kan in het systeem niet zien wanneer je van toestel bent gewisseld. Zoals moderator Alex al aangeeft kunnen wij alleen zien wanneer er een instelling is gewijzigd.

Reageer