.

Beantwoord

Bellen naar het buitenland lukt niet?

  • 10 April 2015
  • 3 reacties
  • 335 Bekeken

Ik moet een Amerikaans nummer bellen, maar lukt niet terwijl ik bellen buitenland aan heb staan. al eens eerder deze grapjes gehad toen ik in het buitenland zat.
icon

Beste antwoord door Charlene 13 April 2015, 15:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat gebeurt er of hoor je als je dat nummer belt? Nummers in America beginnen altijd met 001 als je vanuit NL belt. Is het een gewoon landline nummer of een mobiel nummer en geen toll-free nummer? Ik kan me voorstellen dat die laatste niet vanuit het buitenland te bellen zijn.
bandje van Simyo, U heeft geen toegang tot dit nummer bel de klantenservice bla bla bla
Badge +8
Hoi Ronald2604,

Dat is niet de bedoeling 😞 Als de optie aanstaat, moet je naar het buitenland (of in het buitenland) kunnen bellen.
Ik zie niet terug dat je hier al eerder contact over hebt gehad, helaas. Daar zijn we voor hè, om je daarmee te helpen.
Door wat je omschrijft, heb ik het idee dat de optie niet helemaal goed aanstond op het netwerk, dus heb ik die een reset gegeven. Als jij je toestel even uitzet en na een paar minuten weer aan, dan kan de optie zich goed op je toestel registreren.

Ik hoor graag van je of je dan nog die melding krijgt, of dat je eindelijk het Amerikaanse nummer kunt bereiken :)
Laat je het hier weten?

Groetjes,
Charlene

Reageer