.

Beantwoord

Bellen in Engeland lukt niet, wie kan me helpen?

  • 6 May 2015
  • 4 reacties
  • 186 Bekeken

In Engeland krijg ik geen verbinding met een provider. Ik heb alle mogelijke geprobeerd. Buitenland bellen op Mijn Simyo uit en weer aangezet. Simkaart opnieuw geplaatst en switched tussen 3G en 2G maar alles zonder resultaat. Ik zit in Liverpool en er is voldoende signasl. Wat kan de oorzaak van het probleem zijn?
icon

Beste antwoord door Anonymous 6 May 2015, 22:08

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Balder.

Al geprobeerd kruistest? Andere sim jouw toestel en vice versa.
Controleer ook
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-zit-in-het-buitenland-en-ik-kan-niet-belle-100?c=45
Laat weten of ik je geholpen heb..
Reputatie 7
Badge +9
Te snel de "bellen in het buitenland" optie een paar keer aan- en uitzetten kan het netwerk in verwarring brengen. De enige remedie is dan een reset van de aansluiting wat door iemand van Simyo gedaan moet worden. Verder zijn hier in de UK meerdere netwerken waar je met Simyo op kunt roamen. Probeer eens met de hand een netwerk te kiezen, maar vermijd Vodafone want die werkt niet, en met EE is het een gok of bellen en/of internet het doet. Je hebt in mijn ervaring de meeste kans op succes met Three en O2.
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb dr simkaart on een andere GSM gedaan en dat werkt. Het ligt dis blijkbaar aan mijn toestel.
De simkaart van het andere toestel wordt door mijn toestel niet herkend.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Balder, welkom op ons forum!

Wat goed dat je je simkaart in een andere telefoon hebt geprobeerd.
Staat Roaming misschien uit in je telefoon? Of had je dat al aangezet?

Friesian, bedankt voor je antwoord!
Scotsman, bedankt voor je tips!

Reageer