.

Beantwoord

Bellen in het buitenland lukt nog steeds niet

  • 26 March 2014
  • 4 reacties
  • 1009 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik heb voordat ik in februari naar het buitenland ging contact gehad over dat bellen in het buitenland niet lukte. Ik had geen netwerk. Dit zou zijn opgelost, maar eenmaal in het buitenland lukte het nog steeds niet. Internet had ik ook alleen als ergens wifi was. Mijn 'bellen in het buitenland' heeft altijd aangestaan, dus waarom lukt het maar niet?
icon

Beste antwoord door Charlene 27 March 2014, 16:30

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hi clau

Probeer dit maar eens.
En volg dan bij instellingen handmatig zoeken naar netwerk..

Groetjes,
Friesian
Badge +8
Hoi Clau,

Ik heb de IT afdeling nogmaals laten kijken en zij zagen inderdaad dat er iets was blijven hangen.
Dat moet nu echt goed staan. Als je dus in het Buitenland bent, raad ik je aan handmatig een netwerk te zoeken. Dan moet het zeker lukken. Ben je ook nagegaan of je Roaming wel aan hebt staan in je toestel?
Voor Internet in het Buitenland kun je inderdaad iets hebben aan de link van Friesian als je een iPhone gebruikt. Gebruik je geen iPhone, dan hoor ik graag welk type toestel wel, dan kunnen we je weer verder helpen. :)

Groetjes,
Charlene
Dank je wel (beiden)! Binnenkort ga ik naar het buitenland, dus kan ik het mooi testen!
Reputatie 5
Badge +11
Dank je wel (beiden)! Binnenkort ga ik naar het buitenland, dus kan ik het mooi testen!

Houd je ons wel op de hoogte, clau?

(en; goeie reis!)

Reageer