.

Beantwoord

Alle instellingen goed toch geen internet in buitenland, hoe kan dat?

  • 10 May 2015
  • 2 reacties
  • 154 Bekeken

Ik had alle instellingen goed staan, ook op 'Mijn Simyo' en toch geen internet in buitenland. Binnenkort ga ik weer naar het buitenland en wil ik graag toegang tot internet. Wat moet ik doen? Overigens lukte het eind maart op Mallorca wel en de afgelopen 2 weken op Sicilie met dezelfde instellingen niet.
icon

Beste antwoord door Ernst 12 May 2015, 11:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Er zijn landen waar een andere frequentie gebruikt wordt, dus iets specifieker zou handig zijn. Ook voor een Simyo moderator.
En wanneer niks werkt kun je kiezen voor een buitenlandse prepaid o.i.d. sim (misschien met telefoon).
Reputatie 5
Badge +11
Hoi HansG, welkom op het Simyo forum :)

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic even verplaatst naar het subforum Buitenland.

Je hebt een tijdje 4G gehad bij ons. Het gebeurt heel af en toe dat tijdens of nadat je 4G hebt, je niet altijd even goed kunt internetten in het buitenland.
Daarom heb ik in jouw aansluiting je internet opnieuw aangesloten, dat hoort het te verhelpen.

Mocht dit nou níet werken, wil je dan contact met ons opnemen terwijl je in het buitenland bent? We kunnen dan je verbinding checken zoals die op dat moment is.


Friesian, dank je voor het meedenken!

Reageer