.

Beantwoord

4 tot 12 maanden naar buitenland, wat doe ik met mijn abonnement?

  • 29 August 2015
  • 7 reacties
  • 247 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,
volgende week vertrek ik voor minimaal 4 maanden tot maximaal 12 maanden naar Afrika of Zuid amerika. Ik heb een mijn bundel via jullie lopen. Mijn vraag is wat ik nu het beste kan doen? Ik denk dat het niet nodig is om te bellen vanuit het buitenland aangezien er bijna overal wel Wifi is. Ik denk dus dat ik mijn bundel het beste kan opzeggen, klopt dit?

Mvg A. Melein
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 29 August 2015, 18:49

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Melein,

Welkom op het Simyo Forum.

Ik ga er van uit dat je je nummer wilt behouden.
Het beste is wat je kunt doen is een prepaid kaart van Simyo aanschaffen en nummerbehoud aanvragen voor de datum dat je vertrekt.
Je abonnement wordt dan ook opgezegd.

Het enigste wat je dan moet doen is 1x in de 6 maanden een keer bellen, sms'sen of een internet bundel aanschaffen om je nummer te behouden.

Laterna kan je ook simpel terug naar een abonnement!

Heb ik je zo goed geholpen?
Hoe lang duurt het om mijn abonnement om te ztten naar prepaid? Ik ben nu in Itlaie en ben straks nog 2 dagen in Nederalnd voordat ik vertrek naar Afrika. Is dit haalbaar?
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Anja,

Het duurt 3 werkdagen om een simkaart te krijgen.

Stel je vraagt hem vandaag (zaterdag) aan met nummerbehoud voor 1-10-2015
Krijg je je sim-kaart uiterlijk woensdag 2 september.

Snap je het?
Ja bedankt voor uw hulp
Nog een vraag. ik kan het prepaid kaartje gebruiken en opladen in Afrika?
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Anja,

Zolang je je pinpas mee hebt en de reader van je bank kan dit gewoon.
Je kan ook automatisch opwaarderen aanzetten als dit onder een bedrag komt.

Heb je wat aan mijn antwoord gehad?
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Anja1, welkom op het Simyo forum!

Super leuk dat je naar het buitenland gaat voor een paar maanden 😃 maikel.twinnie heeft je vragen helemaal goed beantwoord. Dankjewel maikel.twinnie 😃

Tijdens je Prepaid bestelling kun je een overstapdatum doorgeven. Via je e-mail wordt je op de hoogte gehouden per wanneer je nummer wordt overgezet naar je Prepaid simkaart.
Als je ermee wilt bellen in het buitenland, dan moet je je optie ‘Bellen in en naar het buitenland’ aanzetten op Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen. Je kunt er niet mee internetten in het buitenland.

Als je nog vragen hebt, dan zien we je graag verschijnen op het forum 😃

Reageer