Beantwoord

Waarom moet ik een BlackBerry bundel?

• 23 april 2014
  • 6 reacties
  • 3224 Bekeken

Badge
Waarom is er een apart abonnement voor internet voor BlackBerry? Ik heb er een en vraag me af of die andere (goedkopere) dan bruikbaar zijn voor mij.
icon

Beste antwoord door Ernst 24 april 2014, 11:08

Hi Jan v. O.

De persoonlijke mening van ahmed_a over Blackberry kan ik natuurlijk hier, professioneel gezien, niet onderschrijven.
Maar het ís een idee ;)

De groep klanten met een ouder model Blackberry is niet zo heel groot. Eigenlijk is het zelf een vrij kleine groep, die naar verhouding vrij veel data verbruikt. Daarom is er besloten dat er 1 bundel is voor Blackberry en dat deze 1000 MB groot is.
Dát er een aparte bundel is, heeft te maken met het feit dat de oudere modellen van Blackberry werken met Blackberry Internet Services (BIS), een apart soort internet aansluiting.

De nieuwste modellen hebben dit niet meer, dus mocht je een nieuwe Blackberry hebben, kun je elke bundel bestellen die je wilt.

ahmed_a, dank je voor het meedenken! 🙂
Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Werkt helaas niet. Mijn eerste advies is om een andere telefoon te kopen (Blackberry...).

Je kunt ook proberen dit uit te voeren: http://www.tricksage.com/2014/01/use-normal-internet-on-blackberry-without-bis.html. Let dan wel op dat de Blackberry apps en diensten zoals blackberry messenger niet werken.

PS: In het artikel gebruiken ze de APN van een indiaans provider. Jij zou die van Simyo moeten gebruiken natuurlijk.
Reputatie 5
Badge +11
Hi Jan v. O.

De persoonlijke mening van ahmed_a over Blackberry kan ik natuurlijk hier, professioneel gezien, niet onderschrijven.
Maar het ís een idee ;)

De groep klanten met een ouder model Blackberry is niet zo heel groot. Eigenlijk is het zelf een vrij kleine groep, die naar verhouding vrij veel data verbruikt. Daarom is er besloten dat er 1 bundel is voor Blackberry en dat deze 1000 MB groot is.
Dát er een aparte bundel is, heeft te maken met het feit dat de oudere modellen van Blackberry werken met Blackberry Internet Services (BIS), een apart soort internet aansluiting.

De nieuwste modellen hebben dit niet meer, dus mocht je een nieuwe Blackberry hebben, kun je elke bundel bestellen die je wilt.

ahmed_a, dank je voor het meedenken! 🙂
Badge
Bedankt voor het antwoord. Ik heb een vrij nieuw toestel dus keuze genoeg dan. Vriendelijke groet, Jan
Badge +6
Hoi Jan v. O.,

Ik zou het voor de zekerheid nog wel even checken met de specificaties van Blackberry of je inderdaad geen speciale Blackberrybundel nodig hebt voor jouw telefoon 🙂
ik heb een black berry bold,moet ik dan een blackberry abonnement nemen?

Gr Natasja
Reputatie 6
Badge +10
Hoi natasjaa,

Ik kwam je vraag hier ook tegen 🙂 Daarom heb ik hem voor het overzicht maar in je eigen topic beantwoord! Je hoeft niet bang te zijn dat we je vraag over het hoofd zien, we proberen elke vraag binnen een werkdag te beantwoorden 😉