uitval simyo

• 1 november 2012
  • 13 reacties
  • 850 Bekeken

• Startend Simyaan
  • 7 reacties
Blackberry werkt binnenshuis probleemloos op het ziggo internet (wifi)
zodra het toestel wordt omgezet naar simyo beginnen de problemen, buitenshuis valt het toestel meteen uit en binnenshuis geregeld.
sinds 4 maanden heb ik het abonnemen en sinds 2 weken de uitval problemen.

13 reacties

Badge +2
Beste Wim29,

Wij verzoeken je ons te voorzien van nadere informatie zodat wij u beter van dienst kunnen zijn. Valt de verbinding weg of valt echt het toestel uit?

groetjes,

Arie
Hallo Arie,

Simyo werkt inmiddels helemaal niet meer en het toestel valt helemaal uit wanneer er wordt overgeschakeld van ziggo naar simyo.
opstarten na deze uitval duurt een kwartier, na opstarten werkt simyo nog steeds niet en ziggo wel.
is het resetten van jouw kant een optie? ik zag op het forum een bericht van diana74 en Wayne daar was het resetten vh netwerk een (tijdelijke) oplossing.
Mvrg Wim
Hallo Arie,
ik zie nu weer een bericht van iemand Yvette G bericht 7 nov bij wie de blackberry alleen op wifi werkt, wayne heeft nu weer het netwerk gereset en de klacht is bij die persoon verholpen wil je dit svp ook bij mij proberen.
groet
Wim
Badge +2
Beste Wim29,

Ik heb jouw instellingen ook op het netwerk gereset. Als je je toestel even uit en na een kwartier weer inschakelt zou het probleem verholpen moeten zijn. Laat ons even weten of het is gelukt.

Groetjes,

Arie
Beste Wim29, Ik heb jouw instellingen ook op het netwerk gereset. Als je je toestel even uit en na een kwartier weer inschakelt zou het probleem verholpen moeten zijn. Laat ons even weten of het is gelukt. Groetjes, Arie

Hallo Arie,

Ja wel! de reset heeft geholpen, simyo werkt eindelijk weer.
bedankt.
Wim
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling Wim29.

Groetjes,

Alex
Beste Wim29, Ik heb jouw instellingen ook op het netwerk gereset. Als je je toestel even uit en na een kwartier weer inschakelt zou het probleem verholpen moeten zijn. Laat ons even weten of het is gelukt. Groetjes, Arie
Hallo Arie, Ja wel! de reset heeft geholpen, simyo werkt eindelijk weer. bedankt. Wim

Bedankt voor je terugkoppeling Wim29.

Groetjes,

Alex

Hallo Alex, helaas moet ik melden dat het weer niet werkt! simyo netwerk heeft 4 dagen gewerkt...
kan jij met spoed weer een reset uitvoeren.
Wim29
Hallo Arie, Ja wel! de reset heeft geholpen, simyo werkt eindelijk weer. bedankt. Wim
Bedankt voor je terugkoppeling Wim29. Groetjes, Alex Hallo Alex, helaas moet ik melden dat het weer niet werkt! simyo netwerk heeft 4 dagen gewerkt... kan jij met spoed weer een reset uitvoeren. Wim29

Graag jullie respons, ben nu weer 1 dag kwijt

Wim
Reputatie 2
Badge +1
Hey Wim29,

Ik heb de netwerkreset opnieuw uitgevoerd. Zou je jouw toestel uit en aan kunnen doen en even kunnen controleren of jouw aansluiting dan weer naar behoren werkt?
Hey Wim29, Ik heb de netwerkreset opnieuw uitgevoerd. Zou je jouw toestel uit en aan kunnen doen en even kunnen controleren of jouw aansluiting dan weer naar behoren werkt?

Wayne,
al vanaf woensdag de 14e heb ik weer enorme uitvalproblemen,
de 14e gereset en even gewerkt, vanaf de 15e( nu dus al 4 dagen) doet simyo het niet. heb zondag 18nov  maar liefst 5 hele minuten verbinding gehad!
resetten helpt dus niet. Welke oplossing heb je nog meer voor mij?
Indien jullie dit niet voor mij kunnen oplossen ben ik genoodzaakt om mijn abonnement op te zeggen,
Ik betaal nu alleen maar, maar krijg er niets voor terug!!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wim29,

Valt je toestel uit of valt je bereik weg? Ik zou je eigenlijk willen vragen om de simkaart in een ander toestel te testen, want netwerktechnisch staat je aansluiting correct. Daarnaast ben ik benieuwd of je dit overal of alleen op een bepaalde postcode ervaart? Als het om 1 plek gaat, zou je mij dan de postcode kunnen doorgeven? Dan kan ik een postcodecheck doen.

Groetjes,

Alex
Hoi Wim29, Valt je toestel uit of valt je bereik weg? Ik zou je eigenlijk willen vragen om de simkaart in een ander toestel te testen, want netwerktechnisch staat je aansluiting correct. Daarnaast ben ik benieuwd of je dit overal of alleen op een bepaalde postcode ervaart? Als het om 1 plek gaat, zou je mij dan de postcode kunnen doorgeven? Dan kan ik een postcodecheck doen. Groetjes, Alex

Alex ik heb gisteren via e-mail gereageerd, nu dezelfde tekst via het forum
Alex,

Het toestel valt echt uit, Zodra ik het op simyo zet
het gebeurd niet op 1 plek, maar overal waar ik kom werkt het niet.
zondag toevallig 5 minuten bereik gehad, dit was toen ik in de buurt van zandvoort was,
Toestel werkt nu al vanaf donderdag niet dit is nu al weer 5 dagen voor niets betalen,
Het is heel vreemd dat ik de eerste 4 maanden geen problemen heb gehad.
de simkaart in een ander toestel heb ik al geprobeerd, maar dan worden alle wachtwoorden geweigerd en de simkaart geblokkeerd dus werkt ook niet.
Wim29
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wim29,

Dit probleem lijkt veroorzaakt te worden door het toestel. Ik raad je aan om even bij een telefoonwinkel langs te gaan en het daar te testen. Aan de reactie van het ander geteste toestel zit er een simlock op.

Groetjes,

Alex

Reageer