Beantwoord

Uit nieuwsgierigheid: Zijn er nog veel actieve Blackberry gebruikers?

RicoK
Reputatie 4
Badge+10
  • Forum expert
  • 2369 reacties
Jee, in vergelijk met dit gedeelte van het forum is het bij Windows Phone wel een gekkenhuis..:8

Zijn er überhaupt nog wel actieve Blackberry gebruikers? Blackberry gebruikers hadden toch altijd zo'n speciale aanvullende bundel nodig? Bestaat dat nog steeds? :?

Ik ben gewoon even nieuwsgierig. 🙂
icon

Beste antwoord door Samantha13 januari 2017, 10:42

Hoi RicoK,

Wat leuk dat je eens een kijkje neemt op dit gedeelte van het forum 😃 Het is inderdaad vrij rustig hier. Dat komt omdat er tegenwoordig niet veel mensen zijn die deze telefoons nog gebruiken. Ze worden ook niet meer gemaakt. Dus dan wordt dit gedeelte van het forum langzamerhand ook een oase van rust.

Wel grappig dat je deze vraag stelt. Het klopt dat we momenteel nog een Blackberry bundel hebben, maar hier komt snel verandering in. Op 1 februari 2017 worden deze bundels omgezet in een internetbundel van 1000 MB. We gaan dus binnenkort afscheid nemen van deze bundel 😉

Heb ik zo je nieuwsgierigheid een beetje weggenomen? 😛

Groetjes,
Samantha

Bekijk originele reactie
13 Reacties
Samantha
Rank
Reputatie 4
Badge+7
Hoi RicoK,

Wat leuk dat je eens een kijkje neemt op dit gedeelte van het forum 😃 Het is inderdaad vrij rustig hier. Dat komt omdat er tegenwoordig niet veel mensen zijn die deze telefoons nog gebruiken. Ze worden ook niet meer gemaakt. Dus dan wordt dit gedeelte van het forum langzamerhand ook een oase van rust.

Wel grappig dat je deze vraag stelt. Het klopt dat we momenteel nog een Blackberry bundel hebben, maar hier komt snel verandering in. Op 1 februari 2017 worden deze bundels omgezet in een internetbundel van 1000 MB. We gaan dus binnenkort afscheid nemen van deze bundel 😉

Heb ik zo je nieuwsgierigheid een beetje weggenomen? 😛

Groetjes,
Samantha
Ray
Reputatie 4
Badge+11
Zijn de nieuwste BB's ook niet voorzien van Android?

Ja dus 🙂

http://us.blackberry.com/software/smartphones/android.html
RicoK
Reputatie 4
Badge+10
Dan gaan deze dus in de rubriek Android thuis horen. Ik denk dat dit forum gedeelte welhaast kan worden opgedoekt en kan worden onder gebracht bij Telefoons - Overig.
Ray
Reputatie 4
Badge+11
Eerlijk gezegd ken ik niemand met een BB..

Zelfs de Mediamarkt heeft moeite met dit merk telefoon 😃

http://connect.mediamarkt.nl/mcs/product/blackberry/priv/kleur:BLACK
Samantha
Rank
Reputatie 4
Badge+7
Hoi RicoK en Raytje,

Ik ken ook maar één persoon die een BlackBerry heeft 😛 Om dit gedeelte ergens anders op het forum te plaatsen is op zich nog niet eens zo'n slecht idee. Het is alleen een behoorlijke klus voor de weinige Blackberry gebruikers van tegenwoordig. Maar we gaan eens kijken wat we hier mee gaan doen 🙂

Ik wist niet eens dat Blackberry's tegenwoordig op Android draaien. Ook wel een leuk wist-je-datje 🙂

Groetjes,
Samantha
jannuh
Badge
Toevallig 2 weken een BB Q10 aangeschaft, ben er zeer tevree mee, betreft toestel in 2014 uitgekomen.
Had een Nokia E71 van zo'n 7 jr. oud; heb ong. half jaar tussendoor Win8.1/10 Mobile gehad, maar vindt Win al niks qua privacy, Android is helemaal een ramp op dat gebied, Apple er ergens tussenin, maar veeeeeeeeel te duur.

Hoef ook helemaal niet veel apps, standaard BB aps zijn prima voor mij, je kan op de Q10 ook Android apps draaien, maar ook gelijk met alle nadelen qua privacy ermee verbonden.
BB apps kun je elke toegankelijkheid voor de APP apart in- of uitschakelen.
Sean
Rank
Reputatie 4
Badge+8
Hoi Jannuh,

Mooi toestel hoor!

Een collega van ons heeft een BlackBerry Classic, maar hij vertelde dat hij per 01 juli geen WhatsApp meer kan gebruiken. Heb jij dat probleem ook? Of voldoet 'Pingen' voor jou?

Groetjes,
Sean
jannuh
Badge
Ik doe helemaal niet aan social media, heb er niets mee.
Voor zover ik weet kun je wel nog de Android W.A. versie draaien...
hoe soepel dat dit werkt weet ik niet..
Asma
Rank
Reputatie 4
Badge+7
Hoi Jannuh,

Oh, goed om te weten dat je er ook Android op kunt draaien.

Is er iemand die hier ervaring mee heeft?

Groetjes,
Asma
Ray
Reputatie 4
Badge+11
De BB KEYone draait op Android 7.1

https://www.belsimpel.nl/blackberry/blackberry-keyone-black/abonnement

Caspar
Rank
Reputatie 4
Badge+9
Nou, dat ziet er toch wel leuk uit zo met dat Blackberry toetsenbord!
DGloudemans
Badge
Hallo, ik ben nog een Die-Hard BlackBerry gebruiker ik heb de volgende toestellen:

Q10, Z30 en Classic. Mijn Daily driver is Classic met SimYo, en mijn Z30 gebruik ik met mijn Duitse netwerk O2. Ik ben van plan om vanuit India de Keyone met Dual-sim ondersteuning te bestellen en te importeren, dan hoef ik niet altijd met 2 toestellen te lopen. Mijn vrouw gebruikt nog de Passport van BlackBerry.
Asma
Rank
Reputatie 4
Badge+7
Hoi DGloudemans,

Wat leuk om te zien dat jij echt een die-hard Blackberry gebruiker bent. Ik weet nog dat er een tijd geleden ontzettend veel Blackberry gebruikers waren.

Heb je op de Keyone Blackberry geen countrylock? Of geldt dit alleen voor Samsung telefoons?

Groetjes,
Asma

Reageer