Beantwoord

Tijdelijk Blackberry Bold in gebruik: internet?

• 1 februari 2016
  • 9 reacties
  • 1042 Bekeken

Badge
Hallo,

Aangezien mijn huidige Sony Xperia Z3 kapot is, gebruik ik tijdelijk mijn blackberry Bold (9780?).
Klopt het dat ik hier niet mee kan internetten tenzij ik wifi gebruik en/of een blackberry bundel? En als ik dit eventueel tijdelijk zou willen activeren, kan dit dan nog en hoeveel kost dit?

Groeten,
Laura
icon

Beste antwoord door Tiury 2 februari 2016, 13:35

Hoi laura2402,

Helaas is het inderdaad zo bij oudere Blackberry's dat je hier een speciale bundel voor nodig hebt. Deze bundel bieden we bij Simyo in elk geval niet meer aan, maar ik kan wel de BlackBerry optie voor je aanzetten. Dit heb ik direct voor je gedaan, zodat je weer bereikbaar bent 🙂. Als je de BlackBerry even opnieuw opstart, dan kun je er mee internetten.

Kun je weer je nieuwe telefoon gebruiken, laat het me dan weten, zodat ik de 4G optie weer kan activeren voor je 🙂.

Groetjes, Tiury
Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi laura2402,

Helaas is het inderdaad zo bij oudere Blackberry's dat je hier een speciale bundel voor nodig hebt. Deze bundel bieden we bij Simyo in elk geval niet meer aan, maar ik kan wel de BlackBerry optie voor je aanzetten. Dit heb ik direct voor je gedaan, zodat je weer bereikbaar bent 🙂. Als je de BlackBerry even opnieuw opstart, dan kun je er mee internetten.

Kun je weer je nieuwe telefoon gebruiken, laat het me dan weten, zodat ik de 4G optie weer kan activeren voor je 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Hoi Tiury,

Bedankt hiervoor!
Ik heb het toestel opnieuw opgestart, maar krijg als ik naar internet ga: Browsing over the cellular network is not included as part of your current service plan. To browse the web you must use Wi-Fi or contact your service provider to change you service plan.
Moet ik nog even wachten denk je of kan het iets anders zijn?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi laura2402,

Vreemd dat je deze melding krijgt! Je hebt natuurlijk wél gewoon een internetbundel op jouw 'current service plan' 🙂. Kun je de simkaart eens uit je telefoon halen voor 15 minuten terwijl de telefoon helemaal is uitgeschakeld? Dit zou het kunstje moeten doen 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Hoi Tiury,

Simkaart eruit gehaald en iets langer dan 15 minuten gewacht, maar helaas nog steeds dezelfde melding....
Reputatie 6
Badge +10
Hoi laura2402,

Wat onhandig! Denk je iemand even gauw blij te maken 😉. In deze toestelhulp staan een aantal tips die BlackBerry internet problemen kunnen verhelpen. Kun je me laten weten of je daar iets aan hebt?

Groetjes, Tiury
Badge
Heb zojuist de stappen doorlopen: https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/installeren-gebruiken/toestelhulp.htm#/blackberry/9780-bold/usecase/internet/probleem-oplossen
Ook alles gedelete, maar helaas het heeft nog niet geholpen :S
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Laura2402,

Nadat Tiury de instellingen had gewijzigd, is er iets fout gegaan in het systeem. Dat probleem is nu verholpen! 😃 Als je je telefoon even uitzet en dan weer aan, zou je gebruik moeten kunnen maken van internet.

Hou je ons even op de hoogte?

Groetjes, Angelica
Badge
Super dank je wel!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Laura2402,

Graag gedaan! :D

Groetjes, Angelica

Reageer