Beantwoord

Spijt van opzeggen Blackberry Bundel

  • 1 september 2014
  • 2 reacties
  • 2091 Bekeken

Badge
Hallo,

omdat ik een ander (zakelijk) toestel naast mijn BB heb gekregen, heb ik de Blackberry Bundel per 1 sept gestopt. 
Daar heb ik na 1 dag al spijt van, moet ik nu tot einde maand wachten of is er een mogelijkheid om de bundel eerder weer aan te (laten) zetten.

gr,
Tom
icon

Beste antwoord door Naomi 3 september 2014, 12:53

Hoi bvl512,

Hartstikke goed dat je al geholpen bent via Twitter 🙂 Ik zie staan dat een collega iets voor je heeft gewijzigd, nadat je gisteren weer een BlackBerry Bundel hebt aangevraagd. Op deze manier kan je weer gebruikmaken van internet op je BlackBerry :D

Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij het graag van je!
Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Opgelost door webcare team van Simyo, top! 
Reputatie 4
Badge +10
Hoi bvl512,

Hartstikke goed dat je al geholpen bent via Twitter 🙂 Ik zie staan dat een collega iets voor je heeft gewijzigd, nadat je gisteren weer een BlackBerry Bundel hebt aangevraagd. Op deze manier kan je weer gebruikmaken van internet op je BlackBerry :D

Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij het graag van je!

Reageer