Vraag

Slechte Blackberry verbinding

• 12 oktober 2012
  • 9 reacties
  • 454 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb Blackberry internet van Simyo. Sinds afgelopen week is de verbinding erg slecht. Ik heb de telefoon uit en aan gezet. Ook de accu, 15 min, eruit gehaald en dan weer opgestart.  Verbinding heeft altijd erg goed gewerkt.  Wat kan er gaande zijn?

Groet,

9 reacties

Badge +6
Beste Diana74,

Heb je dit probleem op 1 of meerdere locaties? Mocht het 1 locatie zijn dan verneem ik graag de postcode zodat ik kan nagaan door middel van een postcode check hoe de dekking is en of er problemen zijn op de postcode.
Badge
Beste Natascha,

Daar heb ik inderdaad op gelet en het is ineens voornamelijk thuis. Wat nooit een probleem was.
Ook op andere locaties last van maar dat is te overzien.

postcode: 3882RB

Gr.

Beste Diana74,

Heb je dit probleem op 1 of meerdere locaties? Mocht het 1 locatie zijn dan verneem ik graag de postcode zodat ik kan nagaan door middel van een postcode check hoe de dekking is en of er problemen zijn op de postcode.
Badge +2
Beste Diana74,

Alle gegevens staan goed ingesteld op het netwerk en de dekking in uw postcode is ook goed. Wij adviseren je de simkaart in een andere BlackBerry uit te proberen. Op deze manier kunnen wij achterhalen of het aan je BlackBerry of aan je simkaart ligt. Graag vernemen wij de uitkomst van deze kruistest.

Groetjes,

Arie
Badge
Toevallig heeft mijn man, dezelfde en helaas het ligt niet aan de telefoon. Het probleem blijft. Ik heb het net voor de tweede keer op  weer een andere BB geprobeerd.

Beste Diana74,

Alle gegevens staan goed ingesteld op het netwerk en de dekking in uw postcode is ook goed. Wij adviseren je de simkaart in een andere BlackBerry uit te proberen. Op deze manier kunnen wij achterhalen of het aan je BlackBerry of aan je simkaart ligt. Graag vernemen wij de uitkomst van deze kruistest.

Groetjes,

Arie
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Diana74,

Volgens de technische dienst heeft de simkaart enkel nog in de Blackberry 9700 gezeten en heeft de simkaart geen netwerk connectie met een ander toestel gemaakt. Wellicht dat het mogelijk is dat je maar heel kort connectie hebt gehad met een ander toestel. We willen je daarom vragen om een uitgebreide kruistest te doen. Graag horen we wat je bevindingen zijn.

Groetjes,

Alex
Badge
Zoals ik al eerder aangaf, heb ik het op 2 andere BB gebruikt. En het probleem is hetzelfde.

Hoi Diana74,

Volgens de technische dienst heeft de simkaart enkel nog in de Blackberry 9700 gezeten en heeft de simkaart geen netwerk connectie met een ander toestel gemaakt. Wellicht dat het mogelijk is dat je maar heel kort connectie hebt gehad met een ander toestel. We willen je daarom vragen om een uitgebreide kruistest te doen. Graag horen we wat je bevindingen zijn.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Diana74,

Dan zou ik je toch willen vragen om eventueel een ander type toestel te proberen. We hebben namelijk geen netwerkproblemen gezien. Kan je me laten weten wat je bevindingen zijn?

Groetjes,

Alex
Badge
Hallo Alex,

Ook dat heb ik gedaan. Bellen en SMS gaat prima maar inet niet. Ik heb een klein beetje verstand van zaken om dingen uit te sluiten en dan eventueel op de meeste gekke manieren om het maar zeker te kunnen weten.

MVG

Hoi Diana74,

Dan zou ik je toch willen vragen om eventueel een ander type toestel te proberen. We hebben namelijk geen netwerkproblemen gezien. Kan je me laten weten wat je bevindingen zijn?

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Diana74,

Hoe vervelend ook. We kunnen vanuit Simyo helaas geen oplossing bieden, omdat het geen netwerktechnisch probleem is.

Groetjes,

Alex

Reageer