Beantwoord

OPROEP: Wie gebruikt er een "ouderwetse" blackberry op SIMYO?

• 1 april 2015
  • 1 reactie
  • 389 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb al een tijd last van vertraagde ontvangst van email op mijn Blackberry en wil graag weten of er hier een andere SIMYO gebruiker is die ook een ouderwetse Blackberry gebruikt, dus een 9700, 9780, 9720, 9320,9220,9790, 9900, torch, curve bold etc).

Dit is het probleem:

https://forum.simyo.nl/blackberry-84/waarom-mijn-blackberry-internet-service-langzaam-27287

Als je dus een Blackberry (met Blackberry bundel) gebruikt met een van de bovenstaande Blackberries, laat dan even weten of emails bij jou vrijwel onmiddelijk aankomen na het versturen op dat het steeds een tijdje duurt voordat ze aankomen.

Dankjwel.
icon

Beste antwoord door Ali 2 april 2015, 12:22

Hoi bas555,

Ik zag dat je al een topic gestart had over je Blackberry internet.

Om het forum overzichtelijk te houden vragen we leden om alles over dezelfde vraag in één topic te houden. Ik zal dit topic sluiten. Andere Blackberry gebruiker zijn vrij om te reageren op je oproep via je vorige bericht. 🙂
Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi bas555,

Ik zag dat je al een topic gestart had over je Blackberry internet.

Om het forum overzichtelijk te houden vragen we leden om alles over dezelfde vraag in één topic te houden. Ik zal dit topic sluiten. Andere Blackberry gebruiker zijn vrij om te reageren op je oproep via je vorige bericht. 🙂