Ondersteuning BlackBerry diensten bij Simyo

• 7 december 2011
  • 13 reacties
  • 3193 Bekeken

Badge +1
Werkt Simyo ook op je Blackberry?

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

13 reacties

Badge +3
Op dit moment biedt Simyo helaas nog geen BlackBerry diensten aan zoals pushmail en Messenger. We sluiten niet uit dat dit in de toekomst nog gaat komen.

Als het zover is, plaatsen we dit natuurlijk op het forum!
Reputatie 3
Badge +5
Simyo werkt wel op je blackberry alleen niet de specifieke blackberry diensten zoals pushmail en Ping zoals Ruud al aangeeft.
Je kunt dus gewoon bellen,sms-en ed met Simyo op je blackberry.
Ik hoorde dat simyo binnenkort blackberry functionaliteit gaat ondersteunen?
Reputatie 3
Badge +5
Zo gauw het bekend is wanneer zal dit uiteraard worden medegedeeld aan Simyo klanten.
Badge +3
en als het blackberry functionaliteit gaat ondersteunen dan worden de tarieven van prepaid en abbonement natuurlijk allemaal hoger inclusief starttarief..

-__-'
Beste,

Hoe krijg ik internet geinstaleerd op mijn BB Torch.

Mail en ping, ok, dat hoeft dan nog niet. Hoop dat het wel komt. Beetje in vergist, maar kan ff niet terug.

Maar twitter en facebook en serven moet toch wel mogelijk zijn?

Heb mijn hele tel.al leeggemaakt!

Sms naar 1300 met ja gestuurd. Hrt ofzo iets geregistreerd! Niets maar dan ook niets werkt.

En nu? Kan iemand hierin adviseren aub?

Of ben ik jan met de korte achternaam naar Simyo overgestapt en betaal ik 10 euro per maand voor niets?

Gr,

Turrie
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Turrie,

Het is helaas niet mogelijk om te internetten (Ping, Facebook, surfen op het web etc.) over het Simyo netwerk met een Blackberry. Deze optie ondersteunen wij helaas niet.

Groetjes,

Alex
Ik heb deze week ook een sim only abonnement genomen bij de blackberry die ik al had. Ik wist van tevoren dat ping het niet zou doen, maar whatsap werkt heel slecht. Soms doet het het wel, maar dan ineens weer niet. Dan moet ik mijn batterij eruit halen en moet hij alles opnieuw laden en dan werkt het weer. Ook doet faceboek het niet meer! Gewoon internet (websites opzoeken) lukt nog wel. Kan iemand dit verklaren?
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum babely,

Simyo ondersteunt op dit moment helaas geen internet verbinding i.c.m. Blackberry toestellen. De vraag naar het ondersteunen van deze optie is echter erg hoog. Wij zijn op dit moment druk bezig om het internetten (incl. pingen en push mail) op een Blackberry mogelijk te maken. Voor de lente verwacht Simyo de speciale internet bundels te gaan aanbieden voor Blackberry gebruikers. Houd onze website dan ook goed in de gaten.

Groetjes,

Alex
dit is eigenlijk niet echt een antwoord op mijn vraag..
Reputatie 5
Badge +10
Op dit moment ondersteunt Simyo geen internet i.c.m. een Blackberry. Wij merken dat het op veel toestellen niet werkt. Wanneer het op jouw toestel deels werkt heeft dit waarschijnlijk te maken met het je type Blackberry. Wij kunnen helaas geen instellingen of support bieden om het werkend te krijgen.
Badge
Hoe is het ondertussen met de blackberry bundels?

Aangezien ik lekker goedkoop de blackberry bold 9780 kan overkopen van iemand.

Anders neem ik tijdelijk wel eventjes een prepaid kaartje erbij van een andere provider.

Dus je kan eigenlijk helemaal niks met je simyo kaartje qua internet met je blackberry zoals ik lees?
Badge +2
Hi Aniek,

Helaas kan je de Blackberry momenteel nog niet optimaal met alle toestelopties gebruiken bij Simyo. Wij gaan dit voorjaar, voor de lente nog, ook BlackBerry internetservices aanbieden. Met dit BlackBerry abonnement kan je de BlackBerry met alle toestelopties gebruiken.

Groetjes,

Arie