Beantwoord

Mijn BBM (ping) doet het niet.

• 14 januari 2013
  • 11 reacties
  • 1608 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb sinds kort een BB abbo, alles werkt prima, w'app, fb, internet zonder wifi. Daar ben ik ook heel blij mee. Maar op een of andere reden doet mijn ping het niet, dat vind ik ook erg vervelend, zouden jullie me graag willen helpen?

Mvg, Melissa
icon

Beste antwoord door Alex 15 januari 2013, 12:12

Welkom op het forum VaselineFairy,

Je aansluiting staat netwerk technisch goed in ons systeem. Ik je aansluiting voor de zekerheid even hersteld op het netwerk. Zou je je toestel even uit/aan kunnen zetten en laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum VaselineFairy,

Je aansluiting staat netwerk technisch goed in ons systeem. Ik je aansluiting voor de zekerheid even hersteld op het netwerk. Zou je je toestel even uit/aan kunnen zetten en laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Hij doet het, dankjewel

Melissa. 🙂
Badge +6
Hoi VaselineFairy,

Fijn te horen dat het nu werkt. 🙂
Mijn ping en internet , whatsapp doen het ook niet goed. Ik zou een reset zeer apprecieren. Ik heb een BB abo laten omzetten naar een BB abo voor een jaar en nu werkt e.e.a. niet meer. Ik hoor graag van jullie!
Badge +6
Hoi GavinV,

Ik heb de optie voor je aangezet op aangezet zodat je gebruik kan maken van je BlackBerry. Ik raad je aan je toestel uit te zetten en daarna weer aan te zetten. Wanneer je dit hebt gedaan kan je gebruik maken van je aansluiting.
Beste Natascha,

Hartelijk dank voor de service e.e.a. werkt nu weer zoals vanouds. Wel met een vertraging maar ik ga er van uit dat dit ook verholpen gaat worden op den duur.

Gr. Gavin

Hoi GavinV,

Ik heb de optie voor je aangezet op aangezet zodat je gebruik kan maken van je BlackBerry. Ik raad je aan je toestel uit te zetten en daarna weer aan te zetten. Wanneer je dit hebt gedaan kan je gebruik maken van je aansluiting.
Reputatie 2
Badge +1
Hey GavinV,

Goed om te horen dat alles weer werkt! Bedankt voor jouw terugkoppeling!
hoi, jullie hebben al twee keer mijn verbinding gereset, maar mijn ping doet het nog steeds niet, en mijn facebook ook niet, zegt serviceplan niet ondersteund.
mvg ron
Badge +6
Hoi Ronny woodhouse,

Ik heb gezien in het systeem dat je aansluiting niet goed stond op het netwerk. Heb je aansluiting een reset gegeven.
Raad je aan je toestel uit te zetten en je batterij te verwijderen. Na 10 minuten kan je batterij terug plaatsen en gebruik maken van je aansluiting.
Hoi Ronny woodhouse,

Ik heb gezien in het systeem dat je aansluiting niet goed stond op het netwerk. Heb je aansluiting een reset gegeven.
Raad je aan je toestel uit te zetten en je batterij te verwijderen. Na 10 minuten kan je batterij terug plaatsen en gebruik maken van je aansluiting.

Mijn aansluiting werkt nog steeds niet, wat kan er mis zijn?/ ondertussen door jullie am 4 keer gereset.. bb bold 9000 met zon balletje.
mvg ron
Badge +6
Mijn aansluiting werkt nog steeds niet, wat kan er mis zijn?/ ondertussen door jullie am 4 keer gereset.. bb bold 9000 met zon balletje.
mvg ron

Hoi Ronny Woodhouse,

Ik heb je aansluiting nogmaals laten bekijken op het netwerk. Je aansluiting staat goed op het netwerk en je bent aangemeld bij het BlackBerry platform. Ik raad je aan je toestel een hard reset te geven door je toestel uit te zetten en de batterij te verwijderen. Na 5 minuten kan je batterij terug plaatsen. Ik raad je ook aan je BlackBerry handmatig te registeren via de HRT-editor.

Reageer