Beantwoord

Kan ik met mijn Simyo Simkaart sms'en via een BlackBerry?

• 28 september 2015
  • 5 reacties
  • 728 Bekeken

Ik heb een blackberry bold 9780 gekregen maar ik vroeg me af of ik hiermee ook sms kan versturen met mijn simyo abonnement?
icon

Beste antwoord door Angela 29 september 2015, 09:18

Hoi Indebus,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit even komt navragen!

RicoK heeft je al goed geïnformeerd zie ik 🙂 Zoals hij aangeeft, heb je geen speciale bundel nodig om te kunnen sms'en of bellen met jouw BlackBerry. Dit gaat gewoon uit jouw belbundel. Via Mijn Simyo en de Mijn Simyo App kun je het verbruik van jouw bel/smsbundel in gaten houden. Heb je hier nog vragen over?

Als je gebruik wilt maken van het internet, dan kun je een databundel aanzetten. Als je ons een seintje geeft, zorgen wij ervoor dat je aangemeld wordt voor het juiste netwerk. Dit loopt met de wat oude BlackBerry's namelijk net even anders dan normaal :)

@RicoK, bedankt voor je hulp een aanvullingen!

Groetjes,
Angela
Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Ja hoor, dat kan probleemloos.

'Vroeger' had je om te kunnen internetten op je BB wel een aparte BB-bundel nodig, maar of die nog nodig is, durf ik niet te zeggen. Maar bellen en sms'en kan zonder aanpassingen.
begrijp ik het goed dat je geen speciale bundel voor BB nodig hebt?
Reputatie 7
Je hebt in ieder geval geen speciale bundel nodig om te kunnen bellen en/of sms'en.

Maar of de speciale bundel om te kunnen internetten nog nodig is, durf ik niet te zeggen.
thx
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Indebus,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit even komt navragen!

RicoK heeft je al goed geïnformeerd zie ik 🙂 Zoals hij aangeeft, heb je geen speciale bundel nodig om te kunnen sms'en of bellen met jouw BlackBerry. Dit gaat gewoon uit jouw belbundel. Via Mijn Simyo en de Mijn Simyo App kun je het verbruik van jouw bel/smsbundel in gaten houden. Heb je hier nog vragen over?

Als je gebruik wilt maken van het internet, dan kun je een databundel aanzetten. Als je ons een seintje geeft, zorgen wij ervoor dat je aangemeld wordt voor het juiste netwerk. Dit loopt met de wat oude BlackBerry's namelijk net even anders dan normaal :)

@RicoK, bedankt voor je hulp een aanvullingen!

Groetjes,
Angela

Reageer