Beantwoord

Kan ik met een blackberry bundel gewoon internet gebruiken?

• 12 augustus 2014
  • 5 reacties
  • 2436 Bekeken

Ik heb momenteel een internetbundel, maar hiermee kan ik mijn blackberry niet gebruiken. Daarom wil ik een blackberry bundel aanschaffen. Kan ik met deze blackberry dan wel nog internetten (zonder dat er weer extra kosten in rekening worden gebracht) of is het alleen mogelijk om blackberry diensten te gebruiken, zoals pushmail en pingen? 
icon

Beste antwoord door Tiury 13 augustus 2014, 10:40

Hoi rob900,

Dat is een goede vraag 🙂 Zodra je een 1000MB BlackBerry bundel aanschaft, kun je gebruikmaken van pingen, pushmail en je gewone internetzaken! Het kan nu voorkomen met een BlackBerry bundel dat je internet helemaal niet werkt, dus om deze bundel aan te schaffen lijkt me een heel goed idee!

Dit is overigens niet nodig bij toestellen zoals Z/Q/X10 🙂 (vanaf 2012-2013)
Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi rob900,

Dat is een goede vraag 🙂 Zodra je een 1000MB BlackBerry bundel aanschaft, kun je gebruikmaken van pingen, pushmail en je gewone internetzaken! Het kan nu voorkomen met een BlackBerry bundel dat je internet helemaal niet werkt, dus om deze bundel aan te schaffen lijkt me een heel goed idee!

Dit is overigens niet nodig bij toestellen zoals Z/Q/X10 🙂 (vanaf 2012-2013)
Helaas is het nog steeds niet mogelijk om de blackberry functies, zoals pushmail, nieuw te installeren apps ed te gebruiken, alhoewel inmiddels mijn blackberry bundel is geactiveerd. 
Reputatie 6
Badge +10
Hoi rob900,

Wat vreemd! Ik zie dat het systeem de optie inderdaad niet automatisch heeft aangezet voor je. Dat is best slordig, waarvoor excuus. De IT-afdeling heeft deze optie voor je aangezet. Vanaf 17.00 is deze op je simkaart geactiveerd, dus ik wil je vragen om rond die tijd even je telefoon voor 10 minuten uit te zetten 🙂 Op die manier haalt je simkaart de nieuwe informatie van het netwerk en zal het wél mogelijk zijn om de speciale BlackBerry toepassingen te gebruiken.

Zou je me willen laten weten of het nu wel werkt? Alvast bedankt! 😃
Ik heb momenteel een internetbundel, maar hiermee kan ik mijn blackberry niet gebruiken. Daarom wil ik een blackberry bundel aanschaffen. Kan ik met deze blackberry dan wel nog internetten (zonder dat er weer extra kosten in rekening worden gebracht) of is het alleen mogelijk om blackberry diensten te gebruiken, zoals pushmail en pingen? 

Ik heb een Blackberry Z10 en ik kan je verzekeren dat alles hier netjes op werkt. Je hebt sinds Blackberry OS 10 geen speciale Blackberry services bundel meer nodig 🙂. Tenzij je de corporate BB services wilt, maar dat is alleen voor bedrijven. 

Dus als je een van de nieuwe Blackberry telefoons koop met OS10 hoef je geen speciale BB bundel meer te kopen :) 

Groeten,
Reputatie 5
Badge +11
Hi munitqua, welkom op het Simyo forum!

Dus als je een van de nieuwe Blackberry telefoons koop met OS10 hoef je geen speciale BB bundel meer te kopen :)

Dit klopt helemaal. En daar zijn we op zich best blij mee 😃

Reageer