Beantwoord

Kaart omwisselen naar Blackberry Bold 9700

• 24 september 2014
  • 1 reactie
  • 1634 Bekeken

Hallo, we maken momenteel nog sporadisch gebruik van een Nokia 6021. De accu heeft het bijna begeven. Nu willen we gebruik maken van een ander "oudje" nl. de Blackberry Bold 9700. Hoe moeten we de kaart overzetten naar een blackberry formaat en blackberry bundel?
Zijn daar ook extra kosten aan verbonden en zo ja welke?
Wie kan helpen aan de antwoorden?
Alvast bedankt voor de moeite om mijn bericht te lezen.
icon

Beste antwoord door Tiury 25 september 2014, 16:19

Hoi sannelies, leuk om je op het Simyo forum te zien :)

Wat goed dat je even navraagt wat je allemaal moet ondernemen om gebruik te maken van je BlackBerry Bold 9700 (leuke telefoon trouwens! Heel lang plezier van gehad!).

In de BlackBerry Bold 9700 zit dezelfde simkaart als in je Nokia 6021, dus hier hoef je gelukkig niets voor te ondernemen!

Vraag twee is iets ingewikkelder en het hangt helemaal af wat je precies wil doen met je BlackBerry 🙂 Wil je gebruik maken van internet op je BlackBerry en wat wil je er precies mee doen?

Ik hoor het graag van je!
Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi sannelies, leuk om je op het Simyo forum te zien :)

Wat goed dat je even navraagt wat je allemaal moet ondernemen om gebruik te maken van je BlackBerry Bold 9700 (leuke telefoon trouwens! Heel lang plezier van gehad!).

In de BlackBerry Bold 9700 zit dezelfde simkaart als in je Nokia 6021, dus hier hoef je gelukkig niets voor te ondernemen!

Vraag twee is iets ingewikkelder en het hangt helemaal af wat je precies wil doen met je BlackBerry 🙂 Wil je gebruik maken van internet op je BlackBerry en wat wil je er precies mee doen?

Ik hoor het graag van je!

Reageer