Vraag

Internet op de Blackberry curve

Badge
Ik heb een Blackberry curve. Hierbij een prepaid kaart en een internet abonnement.
In huis draait alle op wifi. Prima.
Buitenshuis kan ik wel op internet maar Whatsapp en facebook voor de Blackberry is niet actief.
Kan iemand mij vertellen wat voor instellingen ik moet wijzigen?

20 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Marianne,

Simyo ondersteunt helaas geen (Blackberry) internet i.c.m. prepaid. Wij kunnen je helaas geen support bieden om dit wel mogelijk te maken.

Groetjes,

Alex
Badge
Welkom op het forum Marianne,

Simyo ondersteunt helaas geen (Blackberry) internet i.c.m. prepaid. Wij kunnen je helaas geen support bieden om dit wel mogelijk te maken.

Groetjes,

Alex

Alles draait onder wifi prima. Wat kan er dan fout zijn als ik geen wifi gebruik?
Reputatie 5
Badge +10
Simyo ondersteunt het internet op een Blackberry technisch gezien niet. Voor het gebruik van internet op een Blackberry heb je een speciale Blackberry bundel nodig. Als je internet via een wifi netwerk, werkt het prima. Simyo heeft geen invloed op een wifi verbinding.

Groetjes,

Alex
Ik wil voor mijjn dochter een blackberry abbo nemen

Ze zit nu bij tmobileprepaid waar ze dus iedere maand moet opwaarderen en opnieuw BLACKBERRY moet sms-en

en als het beltegoed op is kan ze niets meer doen.Ook heeft tmobile het WIFI geblokkeerd zodat ze thuis ook niet kan internetten.

Is dit bij jullie hetzelfde of betaald ze gewoon 15,49 per maand en hoeft ze er niet meer naar om te kijken
Reputatie 7
Badge +9
Ik wil voor mijjn dochter een blackberry abbo nemen

Ze zit nu bij tmobileprepaid waar ze dus iedere maand moet opwaarderen en opnieuw BLACKBERRY moet sms-en

en als het beltegoed op is kan ze niets meer doen.Ook heeft tmobile het WIFI geblokkeerd zodat ze thuis ook niet kan internetten.

Is dit bij jullie hetzelfde of betaald ze gewoon 15,49 per maand en hoeft ze er niet meer naar om te kijken

Als u een simyo sim-only abbonement neemt wordt elke maand een factuur opgesteld, die via automatisch incasso wordt betaald. Daar hoeft u niet naar om te kijken, zolang er voldoende saldo op de rekening staat.

Uw abbonement en bundels blijven doorlopen en hoeven niet maandelijks opnieuw geactiveerd worden. U hoeft niets te SMSen.

U kunt maandelijks uw abbonement en bundels aanpassen of opzeggen via mijn simyo.

Als de bundel op is, kan nog steeds gebeld, ge-SMS't en geïnternet worden. Voor dat gebruik worden echter kosten voor in rekening gebracht op de volgende factuur.

De eerste factuur is echter iets hoger omdat in de eerste maand aansluitkosten, abbonementskosten van de eerste maand, verbruikskosten(buiten de bundel) van de eerste maand en abbonementskosten van de tweede maand worden gefactureerd.

Daarna bent u voor 15,49 euro per maand klaar indien binnen de bundel wordt gebleven.

Als onafhankelijk persoon zeg ik: Er zijn echter wel een paar dingetjes....

Het eerste dingetje: Het zou kunnen dat uw toestel misschien een simlock heeft als dit toestel via een provider is gekocht. Indien dat het geval is zult u contact op moeten nemen met de provider om deze te laten verwijderen. Er zitten mogelijk kosten verbonden aan het simlock vrij maken van het toestel. T-mobile rekent 120 euro als het binnen 0-3 maanden na activering de toestel simlock vrijgemaakt moet worden, 90 binnen 3-6 maanden, 70 binnen 6-9 maanden, 50 euro binnen 9-12 maanden. Als het toestel langer dan 12 maanden gelden geactiveerd is, dan is het gratis!

Het tweede dingetje: Na 6 maanden verloopt de korting op de blackberry bundel en betaald u 20,49 euro per maand en na 12 maanden verloopt de korting op het Simyo Zelden abbonement waarna u 21,49 per maand betaald.
oke zeer duidelijk bedankt voor de info
Badge
hey,

ik heb sinds net blackberry bundel van simyo maar alles werkt via brower ( facebook, twitter enzovoort ) maar zodra ik de app gebruik van dit soort dingen geeft die de melding dat mijn huidige abbonnement dit niet ondersteund, is dit bekend ?
alle apps zijn wel up to date.
ook werkt mijn ping nog niet maar ik heb gehoord dat dat wel een dag kan duren dus ik wacht nog af
mvg,

Curtis
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum curtis,

Wanneer heb je voor het laatst geprobeerd gebruik te maken van de Blackberry diensten? Ik het e.e.a. voor je laten controleren, maar je gegevens staan netwerk technisch allemaal goed. Wellicht dat het helpt om je toestel uit/aan te doen. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Badge

Wanneer heb je voor het laatst geprobeerd gebruik te maken van de Blackberry diensten? Ik het e.e.a. voor je laten controleren, maar je gegevens staan netwerk technisch allemaal goed. Wellicht dat het helpt om je toestel uit/aan te doen. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex

hey,

ik heb het vaker geprobeerd het toestel te rebooten maar dat werkt niet voor het laatst dat dit toestel met internet gebruikt werd zal al weer een half jaar terug zijn maar ik heb zoveel mogelijk updates gedaan ik zal nog verder kijke wat ik kan updaten

(twitter fout melding zegt: moenteel gebruikt u een abonnement dat deze toepassing niet ondersteund. om deze toepassing te gebruiken, moet u verbinding maken met een wi-fi netwerk of neem contact op met een provider om uw huidige abbonnement te upgraden)
gelijk matige meldingen komen ook voor bij andere apps (behalfe bij de blackberry app world)

nu gebruik ik de wi-fi netwerk (waarbij ik het telefoon netwerk voledig afsluit) en krijg ik de melding niet en gaat gewoon verder

mvg,

Curtis
Badge

Groetjes,

Alex

ik heb waarschijnlijk de oplossing, ik heb zowel wifi aangezet en mobiel netwerk uit ik log in op alles apps, dan zet ik me wifi uit en zet mobiel netwerk aan en alles deed het gewoon nog en bij het feit dat ik dinge moest valideren omdat ik ander netwerk ofzo gebruikt blijft die het nog gewoon doen.
tenzij jullie opeens iets gefixed hebbe maarja nog bedankt voor de hulp ik ga even kijke hoelang deze blackberry dat vol houd.

mvg,

Curtis
Reputatie 2
Badge +4
Beste Curtis,

De instellingen voor Blackberry diensten stonden al goed op het netwerk, wij hebben deze dus niet aangepast. Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen.

Als je nog vragen hebt, horen wij dit graag.

Groetjes,

Manisha
Ik heb sinds 7 maart mijn sim kaart geplaats maar tot op heden geen blackberry dienst kunnen gebruiken. Wat kan ik hieraan doen?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Ria,

Welkom op het Simyo forum!
Volgens ons systeem heb je tijdens de bestelling nummerbehoud aangevraagd. Het Simyo abonnement wordt in dit geval pas geactiveerd nadat het nummerbehoud heeft plaatsgevonden (16 maart 2012). Vanaf deze datum zul je gebruik kunnen maken van je Simyo abonnement en de daarbij horende Blackberry diensten.

Groetjes,

Manisha
Beste Manisha

Dank je wel voor je snelle reactie.Ik dacht dat het alleen gelden voor bellen en smsen. Ik weet nu voldoende zal wachten tot vrijdag.

Groetjes Ria
hallo,
ik heb vandaag mijn simyo simkaart binnen gekregen. nu heb ik hem geactiveerd op mijn blackberry. ik heb een normaal internet abbonement en 50 bel/sms. het smsen en bellen gaat gewoon alleen het internet doet het niet. hoe kan dat?

m.v.g. Rick
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Rickheij,

Kan je mij een privé bericht sturen met je Simyo telefoonnummer en postcode + huisnummer? Vervolgens kan ik het e.e.a. voor je nakijken.

Groetjes,

Alex
Goedemorgen,

Ik heb nu een nokia met simyo zelden en internet, dit wil ik omzetten naar een blackberry bundel, ik kan niets vinden om het om te zetten. Hoe ga ik te werk om dat voor elkaar te krijgen?

En per wanneer kan dat aangepast worden.
Bedankt voor de reactie

Andrea
Reputatie 2
Badge +4
Beste Andrea,

Je kunt in dit geval inloggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl en onder het tabblad 'Overzicht' de huidige internetbundel opzeggen. Deze opzegging zal op 1 mei 2012 worden doorgevoerd. Op deze datum kun je opnieuw inloggen op de persoonlijke pagina om de Blackberry internetbundel toe te voegen, deze wordt dan per direct toegevoegd.

Groetjes,

Manisha
Ik overweeg een toestel met internet mogelijkheid van Symio te bestellen. Hetgeen door simyo wordt aangeboden is dat een goed apparaat?
Welke mogelijkheden zitten erop?
Groet Junoras
Reputatie 2
Badge +4
Beste,

Simyo biedt verschillende toestellen aan. Een overzicht van de verschillende toestellen vind u hier: http://www.simyo.nl/toestelshop/overzicht. Als je specifieke vragen hebt over een van de toestellen horen wij dit graag.

Groetjes,

Manisha

Reageer