Beantwoord

Internet doet het niet meer. Hoe kan dit?

• 15 mei 2016
  • 3 reacties
  • 672 Bekeken

• Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ben sinds maart abonnee; incl 200 MB internet. Kan echter geen internet ontvangen (muv kpnsite) en whatsapp valt sinds een week steeds weg. Na opnieuw installeren werkt het dan weer even. Voorheen deed whatsapp het (voorheen bij t-mobile, maar daarna ook bij Symio) zonder problemen. gsm-Instellingen staan vlgs mij goed. Telefoon is een Blackberry 9900 Bold; geen BIS of BES abonnement; ook nooit gehad. Heb gelezen dat het daar misschien aan ligt. Kan met gsm niet tot Blackberry doordringen; geeft steeds foutmeldingen. Op Symio site staat het Blackberry model niet vermeld.
Hoe is dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Angela 17 mei 2016, 15:48

Hoi MTV,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je geen internet kan ontvangen! Vooral omdat dit zo ineens naar voren komt terwijl het altijd goed heeft gewerkt.

Ik verwacht dat dit komt doordat je niet aangesloten bent aan de speciale BlackBerry verbinding. Dit maakt het internetten dan een stuk lastiger. Ik zal de instellingen meteen goed zetten voor je. Kun je je toestel een kwartier lang uit laten en dan weer inschakelen? Hopelijk is het probleem dan opgelost. Natuurlijk hoor ik dit graag van je.

Groetjes,
Angela
Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi MTV,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat vervelend dat je geen internet kan ontvangen! Vooral omdat dit zo ineens naar voren komt terwijl het altijd goed heeft gewerkt.

Ik verwacht dat dit komt doordat je niet aangesloten bent aan de speciale BlackBerry verbinding. Dit maakt het internetten dan een stuk lastiger. Ik zal de instellingen meteen goed zetten voor je. Kun je je toestel een kwartier lang uit laten en dan weer inschakelen? Hopelijk is het probleem dan opgelost. Natuurlijk hoor ik dit graag van je.

Groetjes,
Angela
Hoera! Ik heb mobiel internet, want ook buiten wifi-bereik. Ook whatsapp werkt nu al weer een paar uur zonder uitval, en de app Blackberry world doet het ineens ook (voorheen niet). Morgen ga ik proberen het email-programma aan de praat te krijgen. Daarvoor moet ik een Blackberry ID en wachtwoord invullen. Dat heb ik eerder geprobeerd en lukte toen niet. Ik neem aan dat ik dat verder maar met Blackberry moet zien te fixen. Heel hartelijk dank voor de hulp! Ik ben weer een gelukkig man.
Groet,
MTV
Reputatie 6
Badge +10
Hoi MTV,

Omdat jij aangeeft dat je weer een gelukkige man bent, zijn wij weer gelukkige moderators 🆒. Fijn dat het werkt! Omdat wij de BlackBerry optie hebben geactiveerd voor je, zul je gewoon je e-mail in kunnen stellen 🙂 Daar heb ik alle vertrouwen in!

Groetjes, Tiury

Reageer