Beantwoord

Hoe stel ik een mailaccount in op mijn Blackberry Bold 9790?

• 15 mei 2015
  • 5 reacties
  • 684 Bekeken

Beste,

Ik heb sinds kort een BB Bold 9790. Ik heb een BB bundel besteld, en heb mijn toestel geregistreerd bij de provider. Voorts probeer ik een account aan te maken op http://kpn.blackberry.com/ - maar dit gaat niet.

Klopt het dat dit wel nodig is om uberhaupt email te verzenden?

Als ik nl. een emailaccount probeer in te stellen dan krijg ik de volgende tekst te zien:

"Account activation
To activate your enterprise account, enter details provided by your system administrator in the fields below."

Wat moet ik daar invullen/wat moet ik doen om een email in te stellen? heeft het te maken met de BB bundel?

Alvast dank voor de info.

Grt, Robert
icon

Beste antwoord door RobertvR 16 mei 2015, 12:13

Zodra Simyo het BB abonnement heeft geactiveerd de batterij er even uit en weer in voor een reboot. BB ontvangt de juiste service books.

BB registreren op netwerk via options > advanced options > hostrouterdinges (dan BB knop en toestel registreren). Je ontvangt een bericht van registratie.

Via kpn.blackberry.com kun je een emailadres instellen voor je BB. Daarna werkt het allemaal vanzelf.

Grt, R.
Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Die site is voor klanten van KPN niet voor klanten van Simyo.
Geachte Raytje,

Er is eerder in dit forum naar die link verwezen. Simyo maakt gebruik v/h netwerk van KPN.

Verder brengt uw reactie mij helaas geen steek verder.

Vriendelijke groet,

R
Reputatie 7
Mijn excuses, ik ging er stiekem vanuit omdat Simyo is zelfstandig bedrijf is op het netwerk van KPN.

Verder heb ik geen verstand van de BB. 🙂
Zodra Simyo het BB abonnement heeft geactiveerd de batterij er even uit en weer in voor een reboot. BB ontvangt de juiste service books.

BB registreren op netwerk via options > advanced options > hostrouterdinges (dan BB knop en toestel registreren). Je ontvangt een bericht van registratie.

Via kpn.blackberry.com kun je een emailadres instellen voor je BB. Daarna werkt het allemaal vanzelf.

Grt, R.
Reputatie 5
Badge +11
Hi RobertvR, welkom op ons forum :)

Wat fijn dat je er al achter bent gekomen!

En Raytje; wel bedankt voor het meedenken!

Reageer