Vraag

hoe blackberry bundel instellen

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
ik heb via mijn simyo een blackberry bundel geativeerd.

waar kan ik de instellingen vinden.

bij kpn moet je naar http://kpn.blackberry.com/ en daar kan je je blackberry activeren op het blackberry netwerk.

alvast bedankt

13 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Jordi,

Zojuist hebben we de Blackberry instellingen voor je aangepast. Wij verzoeken je het toestel uit te zetten en opnieuw aan te zetten. Hierna kun je gebruik gaan maken van Blackberry diensten.

Groetjes,

Manisha
Badge
Hoi hansc,

We hebben je aansluiting even hersteld op het netwerk. Als je je toestel uit/aan zet zou het Blackberry internet optimaal moeten werken. Kan je me laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex

Bij mij werkt het ook niet. Geen email en ik lijk het ook niet te kunnen resetten. Hoe doe ik dat? En wat is er met een sms naar 1300?
Badge
Beste Jordi,

Zojuist hebben we de Blackberry instellingen voor je aangepast. Wij verzoeken je het toestel uit te zetten en opnieuw aan te zetten. Hierna kun je gebruik gaan maken van Blackberry diensten.

Groetjes,

Manisha

Dag Manisha,
Wil je dat voor mij ook even resetten dan? Ik heb al twee dagen geen email op de BB en dat is verdomde lastig! Graag je hulp.

Dank.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Simyosimyo,

Als het goed is, zijn de instellingen reeds hersteld. Volgens onze gegevens kun je ook gebruik maken van internet. Kunnen wij er van uitgaan dat alle internet opties goed werken?

Groetjes,

Alex
LS,
Ik heb een blackberry waarmee ik wel kan bellen, maar niet kan internetten zonder \wifi, ondanks dat ik wel een blackberry bundel heb. Ik heb geen nummerbehoud, want een nieuw nummer. Ik heb al een nieuwe simkaart gekregen, maar helaas nog steeds geen verschil. Via http://kpn.blackberry.com/ geprobeerd met oin toestel en imeinummer aan te melden, maar daar is mijn toestel niet bekend gemaakt door de provider.
De instellingen zijn ook al gereset en aan mijn toestel ligt het niet.
Wie o wie kan me helpen, ik wordt hier erg nerveus van.

groet,

Michiel
Badge +2
Beste MvH,

Wij adviseren je de volgende handelingen uit te voeren:
Menu -> opties -> toestel -> geavanceerde systeeminstellingen -> HRT editor -> druk op de menu toets (BlackBerry knop) en dan op nu registreren.
Graag vernemen wij wat voor melding het toestel hierna aangeeft.

Groetjes,

Arie
hallo ik heb vandaag de simkaart gekregen, heb bij de hrt editor op registreren geduwd komt er te staan: registratiebericht verzonden.
maar ik kan nog steeds niet pingen en internetten buiten bereik van wifi. Kunnen jullie even iets activeren of wat het is dat jullie doen zodat het werkt. bedankt
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum robins87,

Volgens onze gegevens stond je aansluiting niet goed op het netwerk. Hierdoor is je verbruik t/m vandaag (27/6) onterecht buiten de bundel berekend. De verbruikskosten zullen niet door ons in rekening gebracht worden. De aansluiting zou volledig moeten werken. Willen je vragen het toestel uit/aan te zetten. Kan je ons laten weten of het werkt? Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Afgelopen maandag zou mijn telefoonnummer overgezet worden. Ik heb inmiddels zeker zes keer de klantenservice gebeld. Vandaag is het nummer overgezet, twee dagen te laat. Nu blijkt het internet weer niet te werken.., weer gebeld. Om 17.30 uur toestel aan/uit zetten. Helaas, probleem niet verholpen. Terugbellen gaat niet meer, klantenservice om 17.30 niet meer bereikbaar. Als ik dit vooraf geweten had....
Hi, ook ik heb een blackberry bundel op simyo.. Dit zou per 1 juli ingaan maar het werkt nog steeds niet.. ik heb de optie geprobeerd van opties...tot HRT en dan registreren.. helaas werkt het nog steeds niet. Graag help en assistentie en ik zou erg graag willen dan het snel werkt want ik gebruik het nummer ook zakelijk. Ik heb de hele dag de klantenservice proberen te bereiken, maar helaas was deze niet bereikbaar want te druk..

Veel dank alvast voor de hulp

Vr groet
Reputatie 5
Badge +10
Afgelopen maandag zou mijn telefoonnummer overgezet worden. Ik heb inmiddels zeker zes keer de klantenservice gebeld. Vandaag is het nummer overgezet, twee dagen te laat. Nu blijkt het internet weer niet te werken.., weer gebeld. Om 17.30 uur toestel aan/uit zetten. Helaas, probleem niet verholpen. Terugbellen gaat niet meer, klantenservice om 17.30 niet meer bereikbaar. Als ik dit vooraf geweten had....

Het lijkt er op dat je telefoonnummer is over gezet. Klopt dit? Zo niet, dan vernemen wij dit graag van je.

Hi, ook ik heb een blackberry bundel op simyo.. Dit zou per 1 juli ingaan maar het werkt nog steeds niet.. ik heb de optie geprobeerd van opties...tot HRT en dan registreren.. helaas werkt het nog steeds niet. Graag help en assistentie en ik zou erg graag willen dan het snel werkt want ik gebruik het nummer ook zakelijk. Ik heb de hele dag de klantenservice proberen te bereiken, maar helaas was deze niet bereikbaar want te druk..

Veel dank alvast voor de hulp

Vr groet

Welkom op het forum jor,

Volgens onze systeem staan je gegevens correct aangemeld. Ik zie ook dat je gebruik hebt kunnen maken van internet. Klopt het dat het inmiddels werkt?

Groetjes

Alex
Badge
beste mensen,

ik heb hulp nodig. Ik had voor 1 november een blackberry bundel geactiveerd en nu heb ik nog steeds geen ping etc.
Ik heb geen zin om hier elke maand achteraan te gaan dus mag ik aub hulp van iemand.

alvast bedankt,

Sibel.
Reputatie 2
Badge +1
Hey Sibel,

Volgens onze gegevens kan je inmiddels gebruik van jouw internet maken. Zou je even kunnen laten weten of alles inmiddels naar behoren werkt?

Reageer