Beantwoord

Hoe bestel ik de BlackBerry bundel?

• 24 februari 2015
  • 4 reacties
  • 933 Bekeken

Ik wil mijn e-mail account opzetten op mijn BlackBerry en het toestel geeft aan dat ik kontakt op moet nemen met mijn service provider? Het lukt me niet.
Ik heb het toestel overgezet naar Simyo en een andere SIM-kaart geplaatst dus, enige tijd geleden om met Simyo te kunnen gaan werken.
Whatsapp werkt naar het buitenland met maar één bericht. Na herinstallatie van Whatsapp wederom 1 bericht mogelijk te versturen.
Hoe zet ik alsnog het e-mail account op en krijg ik de e-mail ook op mijn BlackBerry binnen?
Hoe kan ik blijven Whatsappen?
Alvast dank voor een bruikbaar antwoord.
icon

Beste antwoord door JONGP01 24 februari 2015, 12:42

Hallo RicoK,

Ben eruit. Moet het scherm verkleinen en ik kan de wijziging in laten gaan per 1 maart heb ik begrepen van de klantenservice!

Oké einde topic en BEDANKT HOOR.
Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Check hier eens. Heb je een Blackberrybundel??
Hallo RicoK,

O.k. nu snap ik nog niet hoe je dan de BlackBerry bundel aan zet voor de Bold 9900 en wat kost dit per maand extra?
Hoe stel je dit in op het tabblad overzicht?

Alvast dank voor de reaktie
Peter
Hallo RicoK,

Ben eruit. Moet het scherm verkleinen en ik kan de wijziging in laten gaan per 1 maart heb ik begrepen van de klantenservice!

Oké einde topic en BEDANKT HOOR.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi JONGP01, welkom op ons forum!

Ik heb dit topic verplaatst naar het subforum Blackberry. Zo kunnen andere forumgebruikers het ook makkelijk vinden.

Grappig hoe een antwoord in een onverwachte hoek kan liggen 😛 Fijn dat het opgelost is nu!

RicoK, dank je voor je support 🙂

Reageer