Beantwoord

E-mail functioneert niet

• 25 april 2013
  • 11 reacties
  • 14680 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Beste,

Ik heb een Blackberry bundel en ook een Blackberry als toestel. Nu functioneren apps en internet alleen ontvang ik sinds ik een abo bij jullie heb geen E-mails meer op mijn telefoon ?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Natascha 26 april 2013, 13:41

Beste,

Ik heb een Blackberry bundel en ook een Blackberry als toestel. Nu functioneren apps en internet alleen ontvang ik sinds ik een abo bij jullie heb geen E-mails meer op mijn telefoon ?

Alvast bedankt.

Hoi JW,

Welkom op het forum!
Heb je e-mail ingesteld op je toestel via de configuratie menu op je toestel? Je kan de onderstaande SMTP proberen mocht deze niet werken dan raad ik je aan de SMTP server aan je e-mail provider te vragen.

@ Martijn®️ bedankt voor het meedenken.
Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Aangezien Simyo het KPN netwerk gebruikt, en daarmee ook dezelfde IP-range van KPN, is de SMTP server smtp.kpnplanet.nl op poort 25, zonder inloggegevens. Succes!
Badge +6
Beste,

Alvast bedankt.

Hoi JW,

Welkom op het forum!
Heb je e-mail ingesteld op je toestel via de configuratie menu op je toestel? Je kan de onderstaande SMTP proberen mocht deze niet werken dan raad ik je aan de SMTP server aan je e-mail provider te vragen.

@ Martijn®️ bedankt voor het meedenken.
Badge
Beste Natascha,

Bedankt voor je antwoord. Nu ben ik niet geheel technisch aangelegd, dus ip-range en smtp zegt mij eerlijk gezegd helemaal niks :)
Ik zat hiervoor ook in KPN en heb een hotmail email account. Eigenlijk alles functioneert behalve email, bij de instellingen staat het email account ook goed ingevuld (zover ik weet is er niets gewijzigd).
Wat kan ik met de server.smtp..... Doen uit het vorige bericht?

Dankjewel!

Gr.
Badge +6
Beste Natascha,

Bedankt voor je antwoord. Nu ben ik niet geheel technisch aangelegd, dus ip-range en smtp zegt mij eerlijk gezegd helemaal niks :)
Ik zat hiervoor ook in KPN en heb een hotmail email account. Eigenlijk alles functioneert behalve email, bij de instellingen staat het email account ook goed ingevuld (zover ik weet is er niets gewijzigd).
Wat kan ik met de server.smtp..... Doen uit het vorige bericht?

Dankjewel!

Gr.

Hoi JW,.

Ik zie in het menu van de configuratie scherm mijn hotmail adres staan en dan moet ik mijn wachtwoord invullen.
Na het invullen van het wachtwoord gaat mijn BlackBerry verbinding maken met hotmail om mijn e-mail op te halen.
SMTP instellingen zijn nodig voor uitgaande e-mail. Ik heb het vermoeden dat je wachtwoord opnieuw moet opgeven daarna zal je BlackBerry de e-mail kunnen ophalen.
Hoi
Ik heb een Samsung Young 6310 en heb een abonnement bij Simyo voor bellen/sms en internet. Ik krijg mijn email niet binnen en als ik deze wil ophalen is dat van 5 dagen geleden
Reputatie 3
Badge +9
Welke email provider heb je?
Welke email provider heb je?

Hoi Martijn
Dank voor je reactie, ik heb een hotmail adres
Reputatie 3
Badge +9
Met een app daarvoor?
Met een app daarvoor?

Ja heb daar een app voor.  Heel raar, krjg nu wel mijn mail van vandaagdoor op mijn mobiel. 
Bedankt voor je reacties Martijn.
Reputatie 3
Badge +9
Nou mooi, graag gedaan.
Badge +8
Hoi
Ik heb een Samsung Young 6310 en heb een abonnement bij Simyo voor bellen/sms en internet. Ik krijg mijn email niet binnen en als ik deze wil ophalen is dat van 5 dagen geleden
Ja heb daar een app voor.  Heel raar, krjg nu wel mijn mail van vandaagdoor op mijn mobiel. 
Bedankt voor je reacties Martijn.

Hoi yvonnekluk,

Soms lost iets zich zomaar vanzelf op 🙂 Misschien had de app problemen?
Gelukkig kun je je mail in ieder geval weer ontvangen.
Bedankt voor de hulp Martijn®️ :)

Groetjes,
Charlene

Reageer